Repozytorium PJATK

Browsing Kansei 2010 by Issue Date

DSpace/Manakin Repository

Browsing Kansei 2010 by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Wstęp 
    Marasek, Krzysztof; Sikorski, Marcin (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Już piąty raz oddajemy w ręce Czytelników tom artykułów zawiązanych z interakcją człowiek-komputer (Human-Computer Interaction – HCI). Ta okazja skłania nas nie tylko do podsumowania poprzednich edycji wydawnictwa Kansei, ...
  • Żatuchin, Dimitrij (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Opracowanie interfejsu zgodnie z oczekiwaniami użytkowników od zawsze było wyzwaniem dla projektantów. Jeśli istnieje interfejs, który nie został zaprojektowany zgodnie z normami ISO, standardami projektowymi i, co ...
  • Wroczyński, Michał; Krupa, Tomasz; Daliva, Nina; Sulęta, Małgorzata; Kowalczuk, Anna; Mościbrodzki, Wojciech (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Artykuł przedstawia autorskie opracowanie innowacyjnej koncepcji Wirtualnego Asystenta. Przedstawione podejście umożliwia implementację interakcji człowiek-komputer w oparciu o rozmowę w języku naturalnym i osadzenie ...
  • Winkler, Teodor; Michalak, Dariusz; Jaszczyk, Łukasz; Rozmus, Małgorzata (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Experience in use of Augmented Reality on example of mining machine life is presented in the paper. Creation of resources from designing and manufacturing knowledge at the stage of mining machines designing process ...
  • Wichrowski, Marcin; Nakul, Mishra (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Poniższy artykuł jest rozwinięciem artykułu „Nowe metody interakcji w Adobe Flash” z ubiegłorocznej edycji Kansei 2009. Prezentuje trzy prototypy aplikacji stworzonych w środowisku Adobe Flex łączących role elearningu ...
  • Matysiak Szóstek, Agnieszka; Soute, Iris (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    In the first years of schooling, children define their social behaviours through a comparison of similar experiences to create behavioural patterns. Therefore, it is important to present children with positive examples ...
  • Śliwiński, Radosław (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    W artykule zostanie zaprezentowana praktyka, możliwości oraz zastosowania wirtualnej rzeczywistości jako elementu gier typu advergames.
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof; Wachowicz, Jacek (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    W artykule przedstawiono krótką charakterystykę metod QT1 oraz Rough Set. Przedstawione zostały wyniki wybranych badań przeprowadzonych z wykorzystaniem oprogramowania KE-Soft 2.0 za pomocą obu metod. Stanowi to podstawę ...
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof; Wachowicz, Jacek (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    W artykule przedstawiono podstawowe założenia metody Rough Set Analysis. Dzięki możliwości zapisywania atrybutów w postaci deskryptywnej doskonale nadaje się ona do wyodrębniania zależności pomiędzy obserwacjami odczuć. ...
  • Płotka, Małgorzata; Litwin, Witold (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Kolor ma niebagatelny wpływ na nasze życie. Począwszy od 1666 roku, kiedy to Isaac Newton zaprezentował swoje koło barw, ludzkość zajmuje się badaniem fizycznych i społecznych aspektów koloru. Obecnie barwa jest jedną ...
  • Pasikowska, Agata (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    UseLab Consulting Group przeprowadził serię badań na serwisie www.mbank.pl w lutym i marcu 2010 roku. Artykuł przedstawia wnioski z serii zróżnicowanych, ale uzupełniających się badań - obserwacji użytkownika, badań ...
  • Konieczny, Monika (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Jednym z narzędzi wykorzystywanych do efektywnego projektowania interface'u użytkownika jest "Persona". Persona to wirtualny profil potencjalnego użytkownika aplikacji - z określonym szkicowym życiorysem, cechami ...
  • Jardanowski, Piotr (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    W niniejszym artykule zostaną zaprezentowane badania użyteczności on-line jako narzędzie, które można wykorzystać do statystycznego porównania wyników zadań wykonywanych w konkurencyjnych serwisach internetowych.
  • Marszalek, John; Burns, Christopher (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    This presentation will discuss the challenges and considerations that need to be resolved for the future delivery of industrial and consumer applications of Augmented Reality. AR is increasingly being viewed as a ...

Search


Advanced Search

Browse

My Account