Repozytorium PJATK

Fotografia w produkcji filmowej

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Hauck, Joel
dc.date.accessioned 2021-08-04T11:25:45Z
dc.date.available 2021-08-04T11:25:45Z
dc.date.issued 2021-08-04
dc.identifier.issn 2018/LIC/ANI/25
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/407
dc.description.abstract Kinematografia ma wiele wspólnego z fotografią. Jedyną znaczącą różnicą jest ruch w kadrze. Ciągle zmieniający się układ obrazu może w skuteczny sposób manipulować i zmieniać napięcie w scenie oraz kształtować emocje widza. W rezultacie powstaje ciąg obrazów ściśle ze sobą powiązanych aby opowiedzieć jakąś historię. Podobnie jak w fotografii dobór odpowiedniego sprzętu, wybór obiektywów oraz zaprojektowanie źródeł światła pełni dużą rolę podczas produkcji materiału oraz ma decydujący wpływ na finalny wygląd i charakter filmu. Poza aspektami technicznymi i sprzętowymi, najważniejszą składową są umiejętności i doświadczenie operatora filmowego. Jest on odpowiedzialny za zobrazowanie wizji reżysera. Komponując kadry, manipulując światłem i ruszając kamerą, operator tworzy oryginalne dzieło filmowe. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4818
dc.subject Kinematografia pl_PL
dc.subject Produkcja filmowa pl_PL
dc.subject Fotografia pl_PL
dc.subject Operator filmowy pl_PL
dc.subject Kompozycja obrazu pl_PL
dc.subject Obiektywy pl_PL
dc.subject Plastyka obrazu pl_PL
dc.subject Projektowanie światła pl_PL
dc.subject Ruch kamerą pl_PL
dc.title Fotografia w produkcji filmowej pl_PL
dc.title.alternative Śpiew Ptaka pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account