Repozytorium PJATK

An analysis of 3D graphics technology in action video games

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Taraban, Kateryna
dc.date.accessioned 2021-08-04T07:40:46Z
dc.date.available 2021-08-04T07:40:46Z
dc.date.issued 2021-08-04
dc.identifier.issn 2018/LIC/ANI/11
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/393
dc.description.abstract Grafika 3D to dziedzina grafiki komputerowej, poświęcona metodom tworzenia obrazów lub filmów wideo poprzez modelowanie trójwymiarowych obiektów w przestrzeni trójwymiarowej. Wszystkie trójwymiarowe obiekty opisane są układem trzech linii: x, y, z. Grafika trójwymiarowa (3D) obecnie służy do tworzenia obrazów i wideo w różnych dziedzinach, takich jak nauka, automatyzacja prac projektowych i wizualizacji architektonicznych, w nowoczesnych systemach obrazowania medycznego. Ponadto, jest ona powszechnie stosowana w wielu nowoczesnych grach komputerowych oraz staje się integralną częścią filmu, telewizji i produktów drukowanych. W tym badaniu zamierzam przestudiować grafikę 3D w grach komputerowych. Wyjaśnię ewolucję grafiki trójwymiarowej jak rozwijała się z upływem czasu dzięki nowym technologiom. Chcę również pokazać i opisać techniki tworzenia grafiki 3D, jak zmieniały się i rozwijały się na przestrzeni lat. Moim zadaniem jest udowodnić, że w tworzeniu grafiki 3D nastąpił szereg zmian i te zmiany ułatwiły tworzenie grafiki 3D. Opiszę kilka metod, które mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony; i jak różnią się one od siebie i o drodze ich rozwoju do tej pory. Ponadto, badam wartości w grach komputerowych i to, co gracze cenią sobie w grach 3D. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4621
dc.subject 3D graphics pl_PL
dc.subject action games pl_PL
dc.subject history pl_PL
dc.subject technology pl_PL
dc.subject grafika 3D pl_PL
dc.subject typ gier action pl_PL
dc.subject historia pl_PL
dc.subject technologie pl_PL
dc.title An analysis of 3D graphics technology in action video games pl_PL
dc.title.alternative 3D game creation process with Unity pl_PL
dc.title.alternative Analiza technolgii grafiki 3D w grach pl_PL
dc.title.alternative Proces tworzenia 3D gry z Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account