Edgar Wright to angielski reżyser, scenarzysta, producent, aktor oraz autor filmowej trylogii „Cornetto”. Jest rozpoznawalny na tle innych filmowców przede wszystkim ze względu na swój niesztampowy, przemyślany i konsekwentny ...
Głównym celem pracy jest analiza w jaki sposób animator może wykorzystać aktorskie techniki w pracy nad kreacją rysunkowej postaci. w pierwszym rozdziale przedstawiono ogólne charakterystyki technik aktorskich oraz podstawowe ...
W pracy poruszam tematykę bajek oraz baśni. We wstępie sięgam po słownikową definicję bajki, opisuję jej etymologię i to, jakie są jej charakterystyczne cechy oraz przedstawiam podział na rodzaje. Wskazuję terapeutyczne ...
Praca pisemna traktuje o historiach z zeszytów komiksowych, które zostały zekranizowane w latach 2008 – 2018 przez wytwórnie Marvel Studios. Moim głównym założeniem było ukazanie ogromnego wpływu jaki wywarły na siebie oba ...
Głównym tematem mojej pracy wybrałam kolor i jego właściwości. Pokazany jest tutaj
jako ważny element sztuki, zwłaszcza kinematografu. Zaczynając od jego roli w kulturze
różnych narodów w różnych czasach, a kończąc ...
Od samego początku kinematografia była dla odbiorców iluzją. Ta niesamowita cecha kina spowodowała powstanie efektów specjalnych. Od Georga Meliesa przez Petera Vlahosa, aż do John-a Whitney-a efekty pełniły bardzo ważną ...
W pracy opisane zostały wybrane przykłady działalności kobiet przy produkcji animacji, rozpoczynając od roku 1921 i działalności Margaret Winkler. Rozdziały skupiają na pracy ponad pięciu artystek, w różnych momentach ...
Tematem mojej pracy jest nie tyle sam komiks, co ludzie się nim zajmujący – twórcy i fani. Opisałam obie te grupy, ponieważ żadna z nich nie mogłoby istnieć bez tej drugiej. Beztwórców, fani nie mogliby czytać komiksów. ...
Praca pod tytułem Marketing internetowy z wyróżniemem marketingu wiruso- wego na przykładach kampanii reklamowych skupia się na konkretnych przykładach pokazując wady i zalety tych konkretnych rodzajów marketingu. Przytaczając ...
Niniejsza praca ma na celu przybliżenie oraz analizę zagadnienia jakim jest zjawisko anty-estetyki w filmie animowanym. Praca ma na celu przedstawienie analizy zarówno pod kątem treści, technicznym, jak i wzbudzanych przez ...
Niniejsza praca jest próbą określenia naszych relacji ze sztucznym człowiekiem. Jest to temat rozległy i często poruszany w utworach artystycznych, dlatego zanalizowane zostaną wybrane przykłady, w szczególności te, które ...
W danej pracy analizuję czym jest baśń, jak ona rozwija się oraz jak wpływa na nas. Na pytanie skąd pochodzi baśń niema jednej odpowiedzi. Baśń przeszła przez długą podróż narodami świata. Zaczynając od Chin, gdzie znaleźli ...
Praca skupia się na technologii Rzeczywistości Rozszerzonej, która z racji dynamicznie rozwijającej się branży komputerowej, staje się coraz bardziej dopracowana i popularna. Czytelnik pozna historię, zasadę działania oraz ...
Przedmiotem pracy jest analiza zjawiska slapstick comedy. Celem rozprawy było wskazanie jego związku z filmem animowanym oraz opisanie technik i elementów charakterystycznych dla omawianego gatunku. Pozwoliło to stwierdzić, ...
Obce formy życia przedstawiane w grach video przybierają rozmaite formy.
Dużo także zależy od czasu w których powstawały, wynika to z ograniczeń
ówczesnych komputerów, ich mocy obliczeniowej i możliwościach wyświetlani ...
Integralną częścią każdego filmu animowanego jest jego fabuła. Animatorzy sięgają
do różnych źródeł w poszukiwaniu inspiracji. Jednym z nich są motywy mitologiczne.
W rozumieniu Josepha Campbella, motywy mitologiczne to ...
Na przestrzeni wieków w literaturze japońskiej możemy odnaleźć wiele wzmianek o yōkai. Występowało ono w licznych legendach i opowieściach ludowych na terenie całej Japonii. W dzisiejszych czasach sformułowanie to znane ...