Repozytorium PJATK

Renderowanie scen w czasie rzeczywistym z użyciem Vulkan

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Nawara, Tytus
dc.date.accessioned 2023-06-02T11:58:26Z
dc.date.available 2023-06-02T11:58:26Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/13
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2820
dc.description.abstract Celem tego projektu jest stworzenie aplikacji (renderera) na platformę Windows, w której możemy poruszać się kamerą po scenie. Aplikacja powinna umożliwiać oglądanie wielu scen 3D. W tym projekcie autor zdecydował się położyć nacisk na nowoczesne techniki i algorytmy renderowania. Projekt będzie łatwo rozszerzalny, co umożliwi używanie go w wielu aplikacjach w przyszłości. Założeniem jest, aby rozwiązanie było wydajne. Dzięki temu będzie mogło być używane w aplikacjach czasu rzeczywistego, jak na przykład gra albo edytor poziomów. W projekcie ważne jest wykorzystanie Vulkan API. Vulkan jest biblioteką graficzną z dużą ilością materiałów do nauki. Jest to wydajne i czytelne rozwiązanie, które pozwala na użycie nowoczesnych technik renderowania. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7425
dc.subject Renderowanie czasu rzeczywistego pl_PL
dc.subject Vulkan pl_PL
dc.subject Programowanie grafiki pl_PL
dc.title Renderowanie scen w czasie rzeczywistym z użyciem Vulkan pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account