Repozytorium PJATK

Reklama i jej rola we współczesnym świecie

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Nedashkivska, Tetiana
dc.date.accessioned 2023-05-30T12:12:02Z
dc.date.available 2023-05-30T12:12:02Z
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.issn 2023/M/WIZ/7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2758
dc.description.abstract Praca poświęcona jest roli reklamy we współczesnym świecie. Reklama jest główną formą komunikacji przedsiębiorców lub przedsiębiorstw z rynkiem. Komunikacja ta koncentruje się na produkcie i usługach i jest najczęstszą formą kontaktu z klientem. W pracy pisemnej podjęto próbę zestawienia najważniejszych funkcji i celów reklamy. Przedstawiono charakterystykę rozwoju współczesnej reklamy, wymieniono metody pomiaru skuteczności reklamy oraz przeanalizowano zalety i wady współczesnej reklamy. Rozważane są nowe media i kierunki rozwoju reklamy we współczesnym świecie, a także sztuka nowych mediów. Projekt praktyczny poświęcony jest identyfikacji wizualizacji kawiarni. W pracy praktycznej wykorzystałam takie programy jak Photoshop, Illustrator, Indesign. Za pomocą programu Adobe Photoshop dokonałam edycji zdjęć. Dzięki Adobe Illustrator stworzyłam grafikę wektorową i mockup. A w wyniku interakcji z Adobe Indesign, połączyłam wszystkie tematy, aby móc pokazać efekt pełnej pracy. Wnioski wyciągnięte w badaniu sprowadzają się do tego, że rola reklamy we współczesnym świecie jest dość wysoka. Reklama to dynamiczna sfera ludzkiej działalności, która jest przekształcana. Rola reklamy we współczesnym społeczeństwie od dawna ogranicza się do ram komunikacji komercyjnej, a nawet wszystkich działań rynkowych. Znaczenie reklamy rośnie w prawie wszystkich sektorach gospodarki i życia publicznego. Odnotowano jego ideologiczną, edukacyjną, psychologiczną i estetyczną rolę, a także wpływ plastyczny/graficzny współczesnej reklamy. Należy zauważyć, że sztuka medialna jest współczesną sztuką Internetu, która obejmuje najszerszy zakres formatów i technologii. Stwierdzono, że nowa sztuka jest interaktywna. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7427
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject sieci społecznościowe pl_PL
dc.subject nowe media pl_PL
dc.subject trendy pl_PL
dc.title Reklama i jej rola we współczesnym świecie pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja wizualna kawiarni pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account