dc.description.abstract |
Praca poświęcona jest roli reklamy we współczesnym świecie. Reklama jest główną
formą komunikacji przedsiębiorców lub przedsiębiorstw z rynkiem. Komunikacja ta
koncentruje się na produkcie i usługach i jest najczęstszą formą kontaktu z klientem.
W pracy pisemnej podjęto próbę zestawienia najważniejszych funkcji i celów
reklamy. Przedstawiono charakterystykę rozwoju współczesnej reklamy, wymieniono metody
pomiaru skuteczności reklamy oraz przeanalizowano zalety i wady współczesnej reklamy.
Rozważane są nowe media i kierunki rozwoju reklamy we współczesnym świecie, a także
sztuka nowych mediów.
Projekt praktyczny poświęcony jest identyfikacji wizualizacji kawiarni. W pracy
praktycznej wykorzystałam takie programy jak Photoshop, Illustrator, Indesign. Za pomocą
programu Adobe Photoshop dokonałam edycji zdjęć. Dzięki Adobe Illustrator stworzyłam
grafikę wektorową i mockup. A w wyniku interakcji z Adobe Indesign, połączyłam wszystkie
tematy, aby móc pokazać efekt pełnej pracy.
Wnioski wyciągnięte w badaniu sprowadzają się do tego, że rola reklamy we
współczesnym świecie jest dość wysoka. Reklama to dynamiczna sfera ludzkiej działalności,
która jest przekształcana. Rola reklamy we współczesnym społeczeństwie od dawna
ogranicza się do ram komunikacji komercyjnej, a nawet wszystkich działań rynkowych.
Znaczenie reklamy rośnie w prawie wszystkich sektorach gospodarki i życia publicznego.
Odnotowano jego ideologiczną, edukacyjną, psychologiczną i estetyczną rolę, a także wpływ
plastyczny/graficzny współczesnej reklamy. Należy zauważyć, że sztuka medialna jest
współczesną sztuką Internetu, która obejmuje najszerszy zakres formatów i technologii.
Stwierdzono, że nowa sztuka jest interaktywna. |
pl_PL |