W niniejszej pracy autor skupia się na jednym z ostatnio wprowadzanych narzędzi w firmie Volta, czyli na wdrożeniu systemu CRM „Aura Business” polskiej firmy Questy.
Celem pracy jest analiza potrzeb firmy Volta w zakresie ...
Celem niniejszej pracy jest opracowanie i stworzenie projektu systemu informatycznego CRM dla Towarzystwa Sportowo-Turystycznego „Sportgas”. W pracy zostały podjęte działania dotyczące analizy potrzeb, koncepcji produktu ...
Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) są powszechnie stosowanymi w organizacjach systemami informatycznymi, za pomocą których organizacje dążą do bardziej efektywnych sposobów prowadzenia działalności gospodarczej ...
W tej pracy autorzy przedstawili współpracę UX Designera z Developerem na przykładzie tworzenia sklepu na platformie Shopify. Przedstawione zostały wykorzystywane technologie oraz metodyki pracy. Objaśnione zostały podstawowe ...
Niniejsza praca jest analizą zasadności wdrażania systemu CRM w małych i mikro firmach. We wstępie opisuję profil firmy, którą jest mała działalność gospodarcza zajmująca się sprzedażą artykułów spożywczych takich jak ...
Głównym założeniem niniejszej pracy jest przedstawienie znaczenia zastosowania systemów klasy ERP we współcześnie prowadzonych przedsiębiorstwach oraz zaprojektowanie takiego rozwiązania dla rozwijającego się sklepu ...
W niniejszej pracy został szczegółowo omówiony proces tworzenia reklam płatnych dla sklepów internetowych w dwóch najpopularniejszych systemach reklamowych jakimi są Google Ads oraz Facebook Ads. Został opisany proces ...
Tematem niniejszej pracy jest zagadnienie marketingu internetowego
prowadzonego przez internetowy sklep jeździecki Equishop.com. Praktyczna część
pracy dotyczy analizy działań marketingowych sklepu oraz ankiety ...
Temat został wybrany do pracy magisterskiej, ponieważ w tej chwili w
głównej merze działalność każdej branży jest w Internecie, a szczerze mówiąc,
życie każdego człowieka nie jest już możliwe bez stałego połączenia ...