Temat został wybrany do pracy magisterskiej, ponieważ w tej chwili w
głównej merze działalność każdej branży jest w Internecie, a szczerze mówiąc,
życie każdego człowieka nie jest już możliwe bez stałego połączenia ...
Niniejsza praca jest analizą zasadności wdrażania systemu CRM w małych i mikro firmach. We wstępie opisuję profil firmy, którą jest mała działalność gospodarcza zajmująca się sprzedażą artykułów spożywczych takich jak ...
Głównym założeniem niniejszej pracy jest przedstawienie znaczenia zastosowania systemów klasy ERP we współcześnie prowadzonych przedsiębiorstwach oraz zaprojektowanie takiego rozwiązania dla rozwijającego się sklepu ...
W niniejszej pracy został szczegółowo omówiony proces tworzenia reklam płatnych dla sklepów internetowych w dwóch najpopularniejszych systemach reklamowych jakimi są Google Ads oraz Facebook Ads. Został opisany proces ...
Tematem niniejszej pracy jest zagadnienie marketingu internetowego
prowadzonego przez internetowy sklep jeździecki Equishop.com. Praktyczna część
pracy dotyczy analizy działań marketingowych sklepu oraz ankiety ...