Repozytorium PJATK

Usługi on-line : jakość, interakcje, satysfakcja klienta

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sikorski, Marcin
dc.date.accessioned 2015-01-07T14:25:08Z
dc.date.available 2015-01-07T14:25:08Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Sikorski, M., 2012. Usługi on-line : jakość, interakcje, satysfakcja klienta, Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-69-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/186319/244
dc.description.abstract Niniejsza monografia jest poświęcona problematyce projektowania usług on-line, które są tutaj traktowane jako specyficzne rozwiązania interaktywne, powstające w interdyscyplinarnym projekcie i zaspokajające różnorodne oczekiwania użytkownika-klienta. W tym sensie praca ta dotyczy zarówno zarządzania jakością produktu interaktywnego, jak i interdyscyplinarnego spojrzenia na główne aspekty zarządzania procesem projektowym, w którym taki produkt powstaje. Praca przedstawia główne ujęcia dotyczące kształtowania jakości postrzeganej współczesnych usług on-line, obejmujące: zagadnienia techniczno-funkcjonalne, interakcję użytkownik-system, doświadczenia emocjonalne, satysfakcję użytkownika oraz budowę relacji usługodawca-klient. Analiza wymienionych perspektyw projektowych prowadzi do konkluzji, że tylko podejście zintegrowane, łączące aspekty techniczne, ergonomiczne, emocjonalne oraz relacyjne, jest w stanie zapewnić wytworzenie usługi on-line zaspokajającej oczekiwania współczesnego klienta. Zaproponowana w pracy zintegrowana perspektywa projektowania usług on-line wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnej gospodarki, a ponadto integruje projektowanie interakcji człowiek-komputer oraz aspekty ekonomiczne interakcji usługodawca-klient. Charakterystycznym elementem podejścia zaproponowanego w tej książce jest traktowanie interakcji jako kluczowego elementu usługi on-line przede wszystkim dlatego, że poprzez różnorodne interakcje on-line tworzone są i transferowane wartości decydujące zarówno o atrakcyjności oferty dla klienta, jak i o korzyściach dla usługodawcy. Tezy zaprezentowane w książce zilustrowano wynikami badań oraz przykładami pochodzących z praktyki badawczej i projektowej autora. Książka jest monografią przeznaczoną głownie dla środowisk naukowych, ale może okazać się przydatna także dla odbiorców w kręgach gospodarczych, gdzie internet staje się podstawowym medium, a decydenci poszukują inspiracji i nowych horyzontów dla rozwoju innowacyjnych rozwiązań e-biznesu, zwłaszcza usług on-line. pl_PL
dc.description.sponsorship Praca zawiera wyniki badan finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki w ramach projektów nr 4591/B/H03/2011/40 oraz DEC-2011/01/M/HS4/04995. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject interakcja człowiek-komputer pl_PL
dc.subject e-biznes pl_PL
dc.title Usługi on-line : jakość, interakcje, satysfakcja klienta pl_PL
dc.type Book pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto