Abstract:
Celem naszego projektu jest stworzenie aplikacji umożliwiającej niesienie pomocy w sposób efektywny. Do tej pory organizacja turniejów polegała wyłącznie na pracy wykonywanej przez ludzi. Idąc za rozwojem technologii staramy się usprawnić dotychczasowe procesy, aby niesienie pomocy stało się jeszcze prostsze. Organizacja “SieGra SieMa” dysponuje informacjami na temat uczestników wydarzeń, turniejów, meczów oraz zdobytych punktów. Jest to duża odpowiedzialność i w świetle presji panującej podczas takiego wydarzenia istnieje ryzyko popełnienia błędu. Wprowadzając technologię do procesów działania organizacji jesteśmy w stanie zminimalizować to ryzyko jednocześnie odciążając pracowników, którzy mogą zajmować się innymi — równie ważnymi — czynnościami.
Tworzenie historii wydarzeń jest kolejnym ważnym czynnikiem przy prowadzeniu organizacji charytatywnej. Archiwizacja wydarzeń pozwoli na przedstawienie dotychczasowych osiągnięć oraz wyników biznesowych przyszłym sponsorom.
Wierzymy, że nasza wspólna praca pozwoli osiągnąć powyższe cele.