W mojej pracy przedstawiam, jaki ogromny wpływ miały (oraz nadal mają) utwory Walta Disneya na dzisiejszy świat animacji. Przytaczam historię jego działalności. Przedstawiam charakterystyczne elementy dzieł dla jego studia. ...
Praca dyplomowa Klaudii Makowskiej pt. Współczesna animacja japońska jako nośnik treści proekologicznych, feministycznych i pacyfistycznych — analiza na przykładzie wybranych filmów Hayao Miyazakiego oraz Isao Takahaty ...
The development of the advertising sphere in any country depends not only on the level of economic development, but also on the professionalism of specialists in this field, on their ability to think analytically and their ...
Praca przedstawia rolę jaką odgrywają emocje w sztuce. Zasadnicza części dotyczy emocji
związanych z odbiorem różnych dzieł sztuki, choć nie ulega wątpliwości, że emocje twórcy danego
dzieła jakie wiązały się z jego ...
W pracy opisano wpływ aniamcji na społeczeństwo. W codzienności otacza nas mnóstwo informacji i komunikatów. Są to reklamy, banery, gazety, książki, magazynki, inni ludzie, różnego rodzaju obiekty, internet, sieci ...
Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały opisujące poszczególne wizje
przyszłości autorów tekstów kultury z gatunku science fiction. Pierwszy opisuje upadek
Ziemii zniszczonej przez ludzi, którzy zmuszeni są do opuszczenia ...
James Turrell oraz Olafur Eliasson poprzez swoje prace starają się zwrócić uwagę
widza na jego własną percepcję. Łączą zdobycze techniki luministycznej z możliwościami
kreacyjnymi, jakie zapewniają światło i ...
W pracy poruszono kwestię scenografii filmowej oraz inscenizacji scen batalistycznych w kinie. Tekst został podzielony na dwa rozdziały. W pierwszym przedstawiono definicję i cechy różnych typów scen batalistycznych ...
Poniższa praca traktuje o elementach grozy w bajkach animowanych domyślnie wyprodukowanych dla młodszej widowni. Przedstawia w jaki sposób osoby młodsze postrzegają horror oraz omawia różnice w seriach dla młodzieży i ...
Przedmiotem poniższej pracy jest dokument animowany. W pierwszym rozdziale
zaprezentowane zostają definicje, rozwój i charakter dokumentu animowanego.
W drugim rozdziale znajduje się opis powstanie animacji dokumentalnej; ...
Poniższa praca „Waga animacji w rozwoju psychologicznym dzieci – analiza wybra-nych produkcji Walta Disneya” zajmuje się tematyką szeroko pojętego rozwoju psychologicz-nego dzieci. Głównym założeniem pracy było przeanalizowanie ...
Poniższa praca o tytule Pomiędzy światami wielowarstwowa– rzeczywistość studia Ghibli skupia się na twórczości japońskiego reżysera Hayao Miyazakiego. Celem pracy jest odkrycie w jaki sposób wymieniony artysta kreuje złożony ...
Praca dyplomowa ma na celu zapoznanie z życiem i twórczością Michaela Whelana, jednego z najpopularniejszych i najbardziej znanych współczesnych ilustratorów gatunków fantasy i fantastyki naukowej. W pracy w kolejnych ...
Praca opisuje kontekst przemian kina w Rosji na początku XX wieku. Opisuje problemy, które pojawiły się w procesie tworzenia takiego kina i powody jego powstania. Przedstawione zostały zjawisko rewolucji i kontekst ...
Celem pracy pt. “Queerowe postacie w filmie animowanym” jest analiza wszelkich
nieheteronormatywnych bohaterów, bohaterek i osób niebinarnych w animacjach od lat 60.
XX wieku po czasy współczesne. Pierwszy rozdział stara ...
The goal of this research paper is to explore environment storytelling as a visual communication tool in animation. Through the research, I want to understand its role in shaping the narrative, supporting the standard means ...
This research paper aims to discuss the role of socially engaged art in changing stereotypes.
Socially engaged art focuses on specific groups of people. This work explores how
stereotypes affect people and how socially ...
The purpose of this paper is to draw attention to how We as women look at ourselves and
how They look at us. Research made for this work is based on research material, painting,
and photography, from the end of the XIX ...
Niniejsza praca stanowi próbę usystematyzowania wideoklipu, jaki znamy dzisiaj. W pierwszej części ukazany został proces powstawania nowego gatunku od prób stworzenia czegoś nowego i wyjścia z obrazem poza ekran kinowy w ...
Przełom 80. i 90. lat to bardzo rozwojowy okres w dziedzinie VR. Wirtualna
rzeczywistość to skonstruowane komputerowo, trójwymiarowe środowisko, które pozwala na
stymulację jednego z pięciu zmysłów, dzięki poruszaniu się ...