Abstract:
Istotą aplikacji jest gra dla dzieci, w której jeden z uczestników otrzyma 3 losowe hasła z których będzie musiał wybrać jedno które następnie narysuje. Pozostali uczestnicy powinni spróbować odgadnąć słowo, wysyłając wiadomości na czacie ogólnym. Osoba, która odgadnie hasło jako pierwsza, wygrywa a następnie ma szanse wybrać jedno z haseł, które będzie musiała narysować.
Każda sesja gry jest podzielona na sale, w których może przebywać do 8 uczestników. Każdy użytkownik może stworzyć pokój z własną nazwą, a sam proces gry może się rozpocząć tylko wtedy, gdy w pokoju jest więcej niż jeden użytkownik. Do rysowania dostępny jest wybór koloru i szerokości linii. W moim projekcie powstała mobilna aplikacja natywna na iOS, a także serwer do wysyłania danych napisanych w javascript z wykorzystaniem frameworkw node.js oraz socket.io. Aplikacja mobilna to przednia część dla użytkownika końcowego, za pomocą, której przetwarzane są zdarzenia otrzymane od użytkownika. Serwer przetwarza przychodzące dane w czasie rzeczywistym i dystrybuuje je do żądanych aplikacji klienckich.