Repozytorium PJATK

Czy design, zawartość i ilość różnych wersji albumów muzycznych wydawanych na płytach CD wpływa na ich sprzedaż fizyczną?

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Kołomażnik, Weronika
dc.date.accessioned 2022-09-29T08:55:32Z
dc.date.available 2022-09-29T08:55:32Z
dc.date.issued 2022-09-29
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1526
dc.description.abstract Celem pracy pt. „Czy design, zawartość i ilość różnych wersji albumów muzycznych wydawanych na płytach CD wpływa na ich sprzedaż fizyczną?” jest zbadanie, czy w przypadku zmiany formy sprzedaży albumów fizycznych na nośniku CD, konsumenci będą skłonni do ich zakupu. Przeprowadzone badania i analizy służą temu, by udowodnić, że albumy muzyczne w połączeniu z różnorodną oprawą graficzną oraz obecnością dodatków będą radzić sobie lepiej na rynku muzycznym. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/LIC/WIZ/72
dc.subject album pl_PL
dc.subject konsument pl_PL
dc.subject sprzedaż fizyczna pl_PL
dc.subject design pl_PL
dc.subject ankieta pl_PL
dc.title Czy design, zawartość i ilość różnych wersji albumów muzycznych wydawanych na płytach CD wpływa na ich sprzedaż fizyczną? pl_PL
dc.title.alternative The Dream Chapter: BOX SET – projekt zestawu trzech albumów pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account