Repozytorium PJATK

Ciałopozytwność oraz seksizm -czyli zerwanie z klątwą ideału w reklamie

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Ejsymont, Zofia
dc.date.accessioned 2022-09-27T08:15:23Z
dc.date.available 2022-09-27T08:15:23Z
dc.date.issued 2022-09-27
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1474
dc.description.abstract Praca opowiada o szeregach zjawisk takich jak feminizm oraz jego oddziaływanie na kulturę, społeczeństwo i media. Wyszczególniona zostaje idea ciałopozytywności jako przeciwieństwo szerzącego się w mediach seksizmu i mizogini. Analizuje w niej wpływ nurtów feministycznych na środowisko reklamowe. Wszystko to z podziałem historycznym na wszystkie 4 fale feminizmu takie jak 1 fala, czyli „the old wave”. Jak zmieniało się nasze postrzeganie ról kobiecych i męskich oraz postrzeganie naszych ciał względem tego co normalne a co nie. Co należy poprawić, a co jest zupełnie normalne i nie należy się tego wstydzić. Jak bardzo od samego początku istnienia reklamy i prasy media niszczą nasze wyobrażenie o ciele i żerują na naszych kompleksach by sprzedać jak najwięcej swoich produktów, na swoje wymyślone problemy. Jak coraz większa świadomość o nurcie ciałopozytywności, czyli miłości i akceptacji własnego ciała zmusza firmy i korporacje do zmiany swoich seksistowskich przyzwyczajeń. O obrzydliwych reklamach i próbach zmiany nastawienia. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/LIC/WIZ/21
dc.subject Feminizm pl_PL
dc.subject Ciałopozytywność pl_PL
dc.subject Reklama pl_PL
dc.subject Seksizm pl_PL
dc.subject Odchudzanie pl_PL
dc.title Ciałopozytwność oraz seksizm -czyli zerwanie z klątwą ideału w reklamie pl_PL
dc.title.alternative Wystawa Prac Samomiłość pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account