Abstract:
Praca opowiada o szeregach zjawisk takich jak feminizm oraz jego oddziaływanie na kulturę, społeczeństwo i media. Wyszczególniona zostaje idea ciałopozytywności jako przeciwieństwo szerzącego się w mediach seksizmu i mizogini. Analizuje w niej wpływ nurtów feministycznych na środowisko reklamowe. Wszystko to z podziałem historycznym na wszystkie 4 fale feminizmu takie jak 1 fala, czyli „the old wave”. Jak zmieniało się nasze postrzeganie ról kobiecych i męskich oraz postrzeganie naszych ciał względem tego co normalne a co nie. Co należy poprawić, a co jest zupełnie normalne i nie należy się tego wstydzić. Jak bardzo od samego początku istnienia reklamy i prasy media niszczą nasze wyobrażenie o ciele i żerują na naszych kompleksach by sprzedać jak najwięcej swoich produktów, na swoje wymyślone problemy. Jak coraz większa świadomość o nurcie ciałopozytywności, czyli miłości i akceptacji własnego ciała zmusza firmy i korporacje do zmiany swoich seksistowskich przyzwyczajeń. O obrzydliwych reklamach i próbach zmiany nastawienia.