Repozytorium PJATK

Ocena potrzeb użytkowników – porównanie wyników uzyskanych przy użyciu metody Contextual Inquiry z metodą Repertory Grid Technique

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Matysiak Szóstek, Agnieszka
dc.contributor.author Eggen, Berry
dc.date.accessioned 2013-06-22T16:37:44Z
dc.date.available 2013-06-22T16:37:44Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2009 pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-89244-72-1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/132
dc.description.abstract Ilościowa i jakościowa ocena potrzeb użytkowników jest od lat uznawana za źródło informacji i inspiracji przy projektowaniu systemów technologicznych. Na potrzeby dziedziny Human Computer Interaction (HCI) stworzono lub zaadoptowano z innych dziedzin nauki wiele metod pozwalających na zrozumienie tych potrzeb. Jedną z najbardziej rozpowszechnionych jest dziś metoda „Contextual Inquiry”, która pozwala na badanie potrzeb użytkowników w kontekście zadania, w którym technologia powinna im pomagać. Metoda ta jednak nie zawsze jest w stanie dogłębnie zidentyfikować niuanse ludzkich potrzeb. W tym artykule porównana jest skuteczność metody Contextual Inquiry z mniej znaną metodą Repertory Grid Technique przy badaniu potrzeb użytkowników potrzebnych dla sformułowania wskazówek projektowych przy tworzeniu klientów emailowych. pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartofseries Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce;
dc.subject Analiza potrzeb użytkowników pl_PL
dc.subject Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science pl_PL
dc.subject tworzenie wskazówek projektowych pl_PL
dc.subject Contextual Inquiry pl_PL
dc.subject Repertory Grid Technique pl_PL
dc.title Ocena potrzeb użytkowników – porównanie wyników uzyskanych przy użyciu metody Contextual Inquiry z metodą Repertory Grid Technique pl_PL
dc.type Article pl_PL


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account