Repozytorium PJATK

Rola prewizualizacji w filmie i grach komputerowych.

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Nowakowski, Bartosz
dc.date.accessioned 2021-09-16T09:01:31Z
dc.date.available 2021-09-16T09:01:31Z
dc.date.issued 2021-09-16
dc.identifier.issn 2019/LIC/ANI/47
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1226
dc.description.abstract Niniejsza praca traktuje o wpływie branży gier komputerowych na rozwój graficznych prewizualizacji filmowych. Opisuje ona czym jest prewizualizacja, jakie problemy produkcji filmowej rozwiązuje, co ją łączy z grami komputerowymi oraz wyjaśnia dlaczego technologiczny rozwój branży elektronicznej rozrywki może być przyszłością prewizualizacji. Pierwszy rozdział objaśnia proces produkcji filmowej i etapy w których używa się prewizualizacji. Drugi opisuje czym jest prewizualizacja, dlaczego powstała, jakie są jej formy i kto w produkcji filmowej zyskuje na prewizualizacji. Trzeci traktuje o wpływie gier na prewizualizację, zaś czwarty jest zbiorem wywiadów z profesjonalistami z branży previsów na temat produkcji prewizualizacji. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5287
dc.subject Prewizualizacja pl_PL
dc.subject previs pl_PL
dc.subject techvis pl_PL
dc.subject animatik pl_PL
dc.subject VFX pl_PL
dc.subject film pl_PL
dc.subject produkcja filmowa pl_PL
dc.subject gry pl_PL
dc.title Rola prewizualizacji w filmie i grach komputerowych. pl_PL
dc.title.alternative Previs - szwajcarski scyzoryk branży filmowej. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Advanced Search

Browse

My Account