Repozytorium PJATK

Browsing by Title

DSpace/Manakin Repository

Browsing by Title

Sort by: Order: Results:

  • Kaszuba, Tomasz Wojciech (Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, 2012-04)
    Gwałtowny rozwój techniki i Internetu sprawił, że ilość informacji jaką odbieramy zdecydowanie wykracza poza nasze możliwości percepcji. Przeświadczenie o anonimowości w Internecie oraz wynikające z tego poczucie ...
  • Trzaska, Mariusz (Polish-Japanese Institute of Information Technology, 2005-07)
    The methods for information retrieval must be adequate to a kind of data that are to be queried, as well as to a kind of target users. This observation is especially important in case of naive users (computer non-professionals), ...
  • Urbański, Krzysztof; Błaszczyk, Szymon (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    Większość stron internetowych (publikacji, serwisów narzędziowych jak i aplikacji in- tranetowych) jest tworzona jako „projekty zerobudżetowe”. Projekty te nie dysponują faktycznym budżetem, który może zostać zagospodarowany ...
  • Winkler, Teodor; Michalak, Dariusz; Jaszczyk, Łukasz; Rozmus, Małgorzata (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Experience in use of Augmented Reality on example of mining machine life is presented in the paper. Creation of resources from designing and manufacturing knowledge at the stage of mining machines designing process ...
  • Sikorski, Marcin (Wydawnictwo PJWSTK, 2012)
    Niniejsza monografia jest poświęcona problematyce projektowania usług on-line, które są tutaj traktowane jako specyficzne rozwiązania interaktywne, powstające w interdyscyplinarnym projekcie i zaspokajające różnorodne ...
  • Żatuchin, Dimitrij (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Jest połowa roku 2009. Niestety nie oznacza to, że jakość stron typu eCommerce poprawia się. Znane są różne metodologie, techniki oraz instrumenty badań, które niestety wciąż są rzadko używane w polskim Internecie. Wraz z ...
  • Marasek, Krzysztof (2006)
    Komunikacja głosowa z komputerem już od wielu lat jest marzeniem zarówno inżynierów użyteczności jak i zwykłych użytkowników komputerów. Wydawać by się mogło, że stworzenie głosowego interfejsu do komputera nie powinno ...
  • Popiołek, Joanna; Ogierman, Michał (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    O użyteczności interfejsów użytkownika zaczęto mówić w kontekście rozwoju internetu jako źródła wiedzy, rozrywki itp. Wzrost popularności internetu spowodował, że o użyteczności stron internetowych wiemy i mówimy coraz ...
  • Mianecka, Ilona (Wydawnictwo PJWSTK, 2013)
    Językoznawstwo w kształceniu akademickim jest nadal oparte głównie na tradycyjnych metodach nauczania. Mimo że prowadzenie standardowych wykładów jest coraz częściej wzbogacone o nowe rozwiązania technologiczne, podstawowe ...
  • Brocki, Łukasz; Koržinek, Danijel; Marasek, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    This paper discusses the main aspects of the user-center design for developing a voice portal and the impact it had while creating such a system in the Warsaw city transportation call center. The system was shown to be ...
  • Serwatowski, W ladysław (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
  • Editors: Jan Kubasiewicz, Ewa Satalecka, Natalia Łajszczak, Marta Myszewska, Maciej Połczyński (Polish-Japanese Academy of Information Technology, Massachusetts College of Art and Design, 2015)
    Project: Patrząc / Watching / An sehen - research on visual communication, Warsaw / Cracow / Berlin, 28.02.2015 – 15.03.2015
  • Żatuchin, Dimitrij (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Optymalizacja struktury serwisów internetowych jest aktualnym naukowym i praktycznym problemem. Architektura informacji wykorzystuje strukturę jako podstawę w procesie konstruowania projektu stron internetowych. ...
  • Toho, MITSUHIKO (2006)
    Today Japanese origin word kansei is widely accepted in the world as a technical term in engineering, industrial design or other field. The reason is clear. It is difficult to find any appropriate term by which kansei could ...
  • Cockton, Gilbert (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    The ‘Third Wave’ of Human-Computer Interaction research extends beyond cognition and usage contexts to many aspects of user experience, including emotions, feelings, values and motivating worth. Design representations need ...
  • Śliwiński, Radosław (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    W artykule zostanie zaprezentowana praktyka, możliwości oraz zastosowania wirtualnej rzeczywistości jako elementu gier typu advergames.
  • Widłak, Wiesława (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Książka zawiera absolutnie podstawowe informacje o budowie i funkcjonowaniu organizmów na poziomie molekularnym - informacje niezbędne do zrozumienia tego jak komórka żyje, rozmnaża się, naprawia bądź umiera. Opisano budowę ...
  • Michalski, Rafał; Grobelny, Jerzy; Jach, Katarzyna (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    Pojęcie przetwarzania przeduwagowego zostało wprowadzone w pracy Treisman (1982). Koncepcja preatentywizmu zakłada, że informacja wzrokowa jest odbierana w dwóch fa- zach. Pierwsza, realizowana niejako automatycznie i ...
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
    Projektowanie zgodne z podejściem Kansei zalicza się do metod projektowania nazywanych „Projektowaniem emocjonalnym”. Projektowanie takie wykorzystuje wiedzę na temat uczuć i wrażeń, jakie wywKoływane są przez produkt i ...
  • Chądzyńska-Krasowska, Agnieszka; Mrówka-Matejewska, Elżbieta (Wydawnictwo PJWSTK, 2013)
    Autorki opisały aktualny stan prac nad konstrukcją systemu analitycznego opartego na hurtowni danych, a powstającego w ramach systemu GAKKO, którego celem jest kompleksowe zarządzanie uczelnią.