Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2021 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2021 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Kempisty, Zuzanna (2022-09-28)
    W mojej pracy o archetypach początkowo podjęłam się wyjaśnienia czym dokładnie są archetypy oraz jak one powstają, odwołując się do teorii psychologicznych Carla Junga. Następnie wymieniłam oraz omówiłam dwanaście archetypów ...
  • Alchimowicz, Maja (2022-09-29)
    Celem pracy jest bliższe przybliżenie czym jest storytelling, jakie miejsce zajmuje w życiu człowieka a także na co, jako twórcy, powinnyśmy uważać tworząc historię. Na wstępie pracy poruszone zostają tematy takie jak: ...
  • Włodarczyk, Aleksandra (2022-09-27)
    Storytelling inaczej zwany marketingiem narracyjnym jest istotnym elementem budowania marki oraz postrzegania produktu przez klienta. W przypadku medium, jakim są gry komputerowe otwiera przed nami nieskończone ...
  • Wojtkowski, Wiktor (2022-09-29)
    Praca porusza temat stylistyki low poly i jej roli w odbiorze emocjonalnym gry komputerowej. Praca przedstawia tło teoretyczne zagadnienia poprzez przytoczenie szeregu terminów ważnych dla tematu. Najważniejszym z ...
  • Feder, Jacek (2022-09-27)
    Celem pracy jest określenie elementów motywu bohatera i zbadanie ich roli w kulturze. Została podzielona na dwie części. Pierwsza jest oparta na publikacjach tłumaczących znaczenie symboli mitologicznych z psychologicznego ...
  • Zielińska, Agnieszka (2022-09-26)
    Celem pracy pt. „Sztuka designu - nieustanne dążenie do doskonałości” jest przede wszystkim ukazanie wyzwań, które codziennie stawiane są przed projektantami oraz na sposobach, z których korzystają oni, aby jak najlepiej ...
  • Dawidiuk, Marta (2022-09-29)
    Południowym Podlasiem umownie nazwano kiedyś obszar, który zajmowało województwo bialskopodlaskie, rozciągający się od rzeki Krzny od południa, po Biebrzę na północy, Liwiec na zachodzie i na wschodzie linia przebiegała ...
  • Skokołowska, Zuzanna (2022-09-28)
    Sztuka i muzyka od zawsze mają duży wpływ na kształtowanie człowieka. Dzięki nim wybieramy swoje gusta i upodobania. Pomaga nam ustalić jaki gatunek nas interesuje, ale również otwiera ludziom oczy na to, co ich otacza. ...
  • Gańko, Natalia (2022-09-28)
    Street art to bardzo nieuchwytna dziedzina sztuki - ze względu na swoją popularność i brak ograniczeń programowych podlega ona ciągłym zmianom. W pracy tej chciałabym pochylić się jednak nad jej fenomenem - przedstawić ...
  • Chojnacka, Laura (2022-09-29)
    W dzisiejszych czasach obserwujemy znaczny kontrast między kulturą tradycyjną, a współczesną w Japonii. Obywatele tego kraju zawsze kultywowali swoje narodowe wartości, bronili swojej tożsamości narodowej, co sprawiło, ...
  • Lienskyi, Denys (2022-09-29)
    Wprowadzenie Jak to wszystko się zaczęło? Sztuka prymitywna Mitologia Jak natura wpłynęła, wpływa i wpłynie na sztukę Sztuka wśród natury Geometria przyrody Złoty podział Jak sztuka wpływa na naturę Natura wśród ...
  • Uszyńska, Dagmara (2022-09-28)
    W niniejszej pracy podejmowana jest tematyka wsparcia szeroko pojętej sztuki oraz kultury jako systemu zrównoważonego rozwoju i funkcjonowania firm. Narzędzie jakim jest społeczna odpowiedzialność biznesu jest kluczowym ...
  • Tomczak, Anna (2022-09-29)
    Przedmiotem rozważań mojej pracy dyplomowej jest, jak na wstępie sygnalizuje tytuł, związek typografii z jakością przestrzeni miejskich w Polsce w oparciu o szyldy i banery reklamowe, a także pozostałe nośniki komunikatów ...
  • Dzhaber, Leila (2022-09-27)
    My goal is to explore concept art as a trigger for the visualisation of a new product in film production. I want to understand its role in generating an idea, to determine the effect on the final look of the creation, ...
  • Boyko, Vladyslav (2022-09-28)
    In this paper I am going to analyze how interactivity can be applied to performing arts in order to influence the perception of the viewer. I will also study particular examples of how interaction design is used as a ...
  • Krawczyk, Anna (2022-09-29)
    W pracy licencjackiej zawarto analizę twórczości Tomma Moore’a w kontekście jej powiązań z kulturą i sztuką Irlandii. Rozważania oparto o trylogię filmową, na którą składają się zrealizowane na przestrzeni la 2009 - ...
  • Bielinskyi, Dmytro (2022-09-29)
    Branża gier jest porównywalna pod względem wielkości z branżą filmową, aw ostatnich latach znacznie się rozwinęła. Silnik gry Unity to najpopularniejsze narzędzie do tworzenia gier wszystkich typów. Społeczność ...
  • Wygonowski, Eryk (2022-09-26)
    Mamy dzisiaj dostęp do ogromnej ilości źródeł kultury. Każde z nich znacznie się od siebie różni, a nowe technologie dają odbiorcom coraz większe możliwości interakcji ze światem przedstawionym. Interesuje mnie sposób w ...
  • Dziubliuk, Veronika (2022-09-29)
    Horrory, filmy grozy, dreszczowce czy makabreski - w trakcie rozwoju ten gatunek miał wiele nazw i wcieleń. Zmieniał się i przekształcał wraz z rozwojem kultury i razem ze zmianami społecznymi, ale zawsze coś pozostawało ...
  • Graczyk, Julia (2022-09-29)
    Niniejsza praca podejmuje tematykę kobiecego ciała i jego przedstawienia oraz symboliki w sztuce. Poprzez analizę wybranych dzieł przedstawiających kobiety na przestrzeni wieków, zaczynając od górnego paleolitu, a kończąc ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto