dc.contributor.author |
Miller, Patrycja |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-24T12:35:54Z |
|
dc.date.available |
2021-08-24T12:35:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-24 |
|
dc.identifier.issn |
2021/I/ZP/5 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/970 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca zatytułowana “Istota i znaczenie nowoczesnych narzędzi internetowych
wykorzystywanych w sektorze e-commerce” przedstawia historię i istotę rynku handlu
elektronicznego w Polsce i na świecie, wady i zalety prowadzenia sprzedaży online, różne
dostępne narzędzie ułatwiające prowadzenia działań w środowisku e-handlu lub umożliwiające
zwiększenie sprzedaży w kanale e-commerce. Głównymi przedstawionymi narzędziami
wykorzystywanymi w handlu elektronicznym są różne rodzaje reklamy internetowej, silniki
sklepów e-commerce, narzędzia wspierające zarządzanie produktami w sklepie internetowym,
oraz narzędzia służące do badań i analityki. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5952 |
|
dc.subject |
e-commerce |
pl_PL |
dc.subject |
marketplace |
pl_PL |
dc.subject |
reklama internetowa |
pl_PL |
dc.title |
“Istota i znaczenie nowoczesnych narzędzi internetowych wykorzystywanych w sektorze e-commerce” |
pl_PL |
dc.title.alternative |
“The essence and importance of modern online tools used in the e-commerce sector” |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |