Repozytorium PJATK

“Istota i znaczenie nowoczesnych narzędzi internetowych wykorzystywanych w sektorze e-commerce”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Miller, Patrycja
dc.date.accessioned 2021-08-24T12:35:54Z
dc.date.available 2021-08-24T12:35:54Z
dc.date.issued 2021-08-24
dc.identifier.issn 2021/I/ZP/5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/970
dc.description.abstract Niniejsza praca zatytułowana “Istota i znaczenie nowoczesnych narzędzi internetowych wykorzystywanych w sektorze e-commerce” przedstawia historię i istotę rynku handlu elektronicznego w Polsce i na świecie, wady i zalety prowadzenia sprzedaży online, różne dostępne narzędzie ułatwiające prowadzenia działań w środowisku e-handlu lub umożliwiające zwiększenie sprzedaży w kanale e-commerce. Głównymi przedstawionymi narzędziami wykorzystywanymi w handlu elektronicznym są różne rodzaje reklamy internetowej, silniki sklepów e-commerce, narzędzia wspierające zarządzanie produktami w sklepie internetowym, oraz narzędzia służące do badań i analityki. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5952
dc.subject e-commerce pl_PL
dc.subject marketplace pl_PL
dc.subject reklama internetowa pl_PL
dc.title “Istota i znaczenie nowoczesnych narzędzi internetowych wykorzystywanych w sektorze e-commerce” pl_PL
dc.title.alternative “The essence and importance of modern online tools used in the e-commerce sector” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto