Streszczenie:
Niniejsza praca opisuje projekt prostej aplikacji mobilnej, wspomagającej funkcjonowanie klubu squashowego. Przedstawia podstawowe funkcjonalności, które aplikacja powinna obsługiwać. Na tej podstawie zaproponowany został prototyp interfejsu, który będzie spełniać wymagania przyszłych użytkowników, czyli w tym wypadku klientów klubu Play Kwadrat.
System z założenia ma być rozwiązaniem, które jest gotowe do użycia od zaraz. Najważniejszymi kryteriami branymi pod uwagę przy tworzeniu aplikacji była łatwość nauki systemu, intuicyjność interfejsu oraz prostota. Ze względu na rozpiętość wiekową grupy docelowej, która jest szeroka, są to ważne czynniki przy tworzeniu projektu tej konkretnej aplikacji.
Istotnym elementem niniejszej pracy jest ankieta, na podstawie której została pozyskana opinia i ocena potencjalnych użytkowników. Była ona niezbędna do wyciągnięcia wniosków dotyczących trafności doboru rozwiązań, które zostały zaproponowane, jako odpowiedź na aktualne problemy i zakłócenia związane z korzystaniem z usług oferowanych przez klub. Na podstawie ankiet zidentyfikowane zostały wymagania klientów względem aplikacji oraz sformułowane zostały wnioski dotyczące zasadności tworzenia aplikacji. Wnioski te zawarte zostały w podsumowaniu niniejszej pracy