Streszczenie:
Niniejsza praca przedstawia projekt systemu, którego zadaniem jest ułatwienie organizacji
i przeprowadzenia zawodów sportowych, o szczeblu krajowym, w akrobatyce sportowej.
Zaprezentowane modele i diagramy zostały opracowane zgodnie z metodologią języka UML,
a prototyp aplikacji był przygotowany w oparciu o założenia UX.
Celem pracy było stworzenie programu odpowiadającego potrzebom przyszłych użytkowników:
organizatorów, sędziów, trenerów i zawodników.
W pierwszej części zostały opisane narzędzia wykorzystane do stworzenia projektu wraz
z wyjaśnieniem sensu ich zastosowania w tym przypadku. Następnie przedstawiona jest
problematyka omawianej dziedziny oraz ankieta, wraz z analizą, przeprowadzona w środowisku
osób aktywnie zaangażowanych w akrobatykę w Polsce.
Część projektowa rozpoczyna się omówieniem najistotniejszych wymagań funkcjonalnych systemu.
W dalszej kolejności zaprezentowane zostały główne diagramy języka UML, jako wizualizację
struktur i zachodzących procesów. Na końcu pokazana jest propozycja interfejsu w formie
interaktywnego prototypu, opinie testowych użytkowników oraz możliwe kierunki rozwoju.