Repozytorium PJATK

Projekt prototypu aplikacji dla home bartenderów przeznaczonej na urządzenia z systemem iOS

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sułek, Jakub
dc.date.accessioned 2021-08-24T11:15:58Z
dc.date.available 2021-08-24T11:15:58Z
dc.date.issued 2021-08-24
dc.identifier.issn 2021/I/AB/15
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/959
dc.description.abstract Poniższa praca traktuje o prototypie projektu aplikacji związanej z pomocą przy tworzeniu koktajli. Na wstępie została przedstawiona krótka historia systemu iOS, który jest natywnym systemem telefonów marki Apple – iPhone. Omówiono historię i koncepcję AppStore, czyli platformy z aplikacjami na wspomniany system, oraz uzasadnienie wyboru właśnie tego nośnika. W dalszej części objaśnione zostały takie pojęcia jak User Experience i User Interface, razem z ich różnicami i przydatnością w procesie projektowania i wdrażania aplikacji. Zważając, że język UML stanowi nieodzowną część planowania aplikacji, i został wykorzystany w tej pracy dyplomowej - przedstawieniu samego języka został poświęcony kolejny rozdział. Opisane zostały rodzaje diagramów UML (w bardziej szczegółowy sposób opisano te diagramy, które zostały wykorzystane w pracy), wraz z uzasadnieniem ich wyboru. Dalsza część pracy poświęcona jest bardziej rzeczowemu ujęciu samej aplikacji. Zostały wymienione wymagania funkcjonalne oraz pozafunkcjonalne, przy czym te drugie zostały oparte na wykonanym przez autora badaniu tyczącym się frustrujących aspektów aplikacji mobilnych. Kolejny rozdział traktuje o otoczeniu aplikacji – przeprowadzone zostały analiza SWOT oraz analiza trzech przykładowych konkurentów na rynku. W pracy zostały również przedstawione diagramy przypadków użycia, klas oraz sekwencji w celu lepszego przedstawienia struktury działania aplikacji, zarówno statycznej jak i dynamicznej. W następnym rozdziale został przedstawiony sam prototyp aplikacji, z opisem wszelkich funkcjonalności i ze stworzonymi na potrzebę pracy rysunkami, prezentującymi jej interfejs. Ostatnia część pracy poświęcona została sposobom generowania przychodów oraz potencjalnym planom na temat promocji, czy szeroko pojętej kampanii marketingowej. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5964
dc.subject home bartending pl_PL
dc.subject drink pl_PL
dc.subject prototyp aplikacji pl_PL
dc.subject iOS pl_PL
dc.title Projekt prototypu aplikacji dla home bartenderów przeznaczonej na urządzenia z systemem iOS pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto