Repozytorium PJATK

Storytelling jako element rekomendacji mediowej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Staręga, Paulina
dc.date.accessioned 2021-08-24T11:01:31Z
dc.date.available 2021-08-24T11:01:31Z
dc.date.issued 2021-08-24
dc.identifier.issn 2021/I/AB/14
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/958
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest stworzenie dashboard’u opartego na koncepcji storytelling’u. Będzie on przedstawiał wizualizacje zaplanowanych działań w kampanii reklamowej i jej estymowane rezultaty. Głównym celem pracy jest przedstawienie opowiadania danymi w praktyce zgodnie z najważniejszymi zasadami głoszonymi przez specjalistów z tej dziedziny. O rozwoju storytelling’u w wizualnej analizie danych świadczą coraz liczniejsze przykłady wykorzystywania jej w zaawansowanych analizach biznesowych. Storytelling jest stosunkowo młodym zagadnieniem i nie ma jeszcze zbyt wielu publikacji na ten temat. Autor korzysta w głównej mierze z podejścia specjalistów i pionierów w tej dziedzinie: Cole Nussbaumer Knaflic, Alberto Cairo czy Joshua Milligan. Podstawą stosowanych rozwiązań i zagadnień teoretycznych jest książka Cole Nussbaumer Knaflic „Storytelling danych: poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów”. Niniejsza praca pozwoli zapoznać się odbiorcy z zagadnieniami dotyczącymi storytelling’u, budowania historii na podstawie danych oraz z zasadami tworzenia wizualizacji. Praca uwzględnia także rozdział, w którym na podstawie konkretnego przypadku zostanie przedstawiony proces storytelling’u. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5963
dc.title Storytelling jako element rekomendacji mediowej pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto