Streszczenie:
Niniejsza praca ma na celu szczegółowe przedstawienie pojęcia User Experience oraz terminów ściśle z nim powiązanych, za pomocą prototypu aplikacji mobilnej Horse Lab, stworzonej z myślą o jeźdźcach oraz właścicielach koni. Produkt ma za zadanie pełnić rolę swego rodzaju kalendarza, książeczki zdrowia oraz platformy informacyjnej. Aplikacja pozwala na przechowywanie informacji, wspomaga organizację przy natłoku obowiązków oraz umożliwia poszerzanie horyzontów osób zainteresowanych światem jeździectwa.
Na podstawie udostępnionego modelu, na grupie docelowej przeprowadzone zostało szczegółowe badanie. Uzyskane wyniki pozwoliły na zebranie informacji na temat nastawienia użytkowników wobec danego produktu oraz pokrewnych aplikacji.
Wnikliwej analizie poddane zostały odczucia użytkowników dotyczące przedstawionego prototypu, ich reakcje oraz propozycje dotyczące aplikacji Horse Lab. Skupiono się również na dokładnym badaniu, dostępnych na rynku konkurencyjnych aplikacji.