Repozytorium PJATK

Wykorzystanie MS Excel w zarządzaniu agencją ubezpieczeniową.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Piros, Michał
dc.date.accessioned 2021-08-24T10:43:36Z
dc.date.available 2021-08-24T10:43:36Z
dc.date.issued 2021-08-24
dc.identifier.issn 2021/I/AB/11
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/955
dc.description.abstract MS Excel jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym przez małe i średnie firmy, ale także przez międzynarodowe korporacje. W niniejszej pracy przedstawione zostały zalety i możliwości wykorzystywania tego oprogramowania w codziennej pracy w agencji ubezpieczeniowej. Opisane zostały narzędzia, takie jak: funkcje, formatowanie warunkowe, wykresy, tabele przestawne, makra oraz został przedstawiony proces importowania danych do programu MS Access. Przy pomocy funkcji przedstawione zostało, jak przetwarzać dane w tabeli oraz poza nią. W pracy przedstawione zostało również wykorzystanie wykresów oraz tabel przestawnych, dzięki którym z dużej tabeli danych można wyciągnąć wnioski, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Dzięki makrom użytkownik ma możliwość stworzenia narzędzi, które znacznie ułatwią i skrócą czas wykonywania codziennych czynności. Możliwość importowania danych z MS Excel do MS access sprawia, że zarządzanie bazą danych klientów staje się łatwiejsze. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5956
dc.subject MS Excel pl_PL
dc.subject baza danych pl_PL
dc.subject funkcje pl_PL
dc.subject wykresy pl_PL
dc.subject tabela przestawna pl_PL
dc.subject makra pl_PL
dc.title Wykorzystanie MS Excel w zarządzaniu agencją ubezpieczeniową. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto