dc.contributor.author |
Petri, Piotr |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-24T10:37:37Z |
|
dc.date.available |
2021-08-24T10:37:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-24 |
|
dc.identifier.issn |
2021/I/AB/10 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/954 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca skupia się na analizie obecnych rozwiązań sprzedażowych oraz wprowadzeniu do tematu sprzedaży samochodów pod kątem wizualizacji i próbie ich sprzedaży na odległość. Celem pracy inżynierskiej jest opracowanie modelu aplikacji wykorzystującej technologię AR w przedsiębiorstwie zajmującym się sprzedażą nowych samochodów osobowych. Firma działa w środowisku wysoce konkurencyjnym, lecz stosunkowo trudno jest wejść na rynek sprzedaży samochodów. Producenci prześcigają się w coraz to nowszych rozwiązaniach technologicznych chcąc zaoferować jak najlepszy samochód klientowi, lecz z przyczyn takich jak pandemia dostęp do klienta jest znacznie utrudniony, a rynek przedmiotów luksusowych, w tym samochodów jest wysoce delikatny i podatny na różnego rodzaju tąpnięcia finansowe w postaci kryzysu ekonomicznego. Z tegoż powodu istnieje potrzeba znalezienia lepszych rozwiązań w celu pozyskania nowych klientów oraz utrzymania obecnych. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5955 |
|
dc.subject |
Konfigurator |
pl_PL |
dc.subject |
Aplikacja |
pl_PL |
dc.subject |
Analizy |
pl_PL |
dc.subject |
Wykorzystanie technologii AR |
pl_PL |
dc.subject |
procesy sprzedaży |
pl_PL |
dc.title |
Opracowanie i prezentacja aplikacji opartej o technologie AR w salonie samochodowym |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |