Streszczenie:
Niniejsza praca skupia się na analizie obecnych rozwiązań sprzedażowych oraz wprowadzeniu do tematu sprzedaży samochodów pod kątem wizualizacji i próbie ich sprzedaży na odległość. Celem pracy inżynierskiej jest opracowanie modelu aplikacji wykorzystującej technologię AR w przedsiębiorstwie zajmującym się sprzedażą nowych samochodów osobowych. Firma działa w środowisku wysoce konkurencyjnym, lecz stosunkowo trudno jest wejść na rynek sprzedaży samochodów. Producenci prześcigają się w coraz to nowszych rozwiązaniach technologicznych chcąc zaoferować jak najlepszy samochód klientowi, lecz z przyczyn takich jak pandemia dostęp do klienta jest znacznie utrudniony, a rynek przedmiotów luksusowych, w tym samochodów jest wysoce delikatny i podatny na różnego rodzaju tąpnięcia finansowe w postaci kryzysu ekonomicznego. Z tegoż powodu istnieje potrzeba znalezienia lepszych rozwiązań w celu pozyskania nowych klientów oraz utrzymania obecnych.