Streszczenie:
Niniejsza praca opisuje aplikację internetową, która została utworzona dla oddziału polskiego jednego z producentów sprzętów dużego i małego AGD. Aplikacja ta ma ułatwić pracownikom firmy zarządzanie rozszerzonymi gwarancjami przekazywanymi wraz z urządzeniami. Klient natomiast będzie posiadał możliwość zarejestrowania zakupionych urządzeń danego producenta wraz z jego gwarancją oraz dowodami zakupu w jednym miejscu.
W pierwszej części pracy zostały opisane zagadnienia, które związane są procesami sprzedaży gwarancji oraz wykorzystania jej w kontekście prowadzenia kampanii marketingowych. Przedstawione zostały również możliwości wykorzystania technologii internetowych w celu konstruowania strategii marketingowo sprzedażowej.
Część druga opisuje proces tworzenia aplikacji, czyli to jak zbudowana została baza danych, jakie środowisko programistyczne zostało wykorzystane do utworzenia aplikacji, a także przedstawione zostały możliwości jakie aplikacja oferuje w praktyce dla każdego rodzaju użytkownika zdefiniowanego podczas przeprowadzonej analizy biznesowej. W tym rozdziale znajduje się również opis technologii które były wykorzystywane do utworzenia aplikacji.
Część trzecia zawiera podsumowanie oraz przedstawione zostały możliwe kierunki rozwoju aplikacji.