Repozytorium PJATK

Zastosowanie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w kampaniach marketingowych – przykłady i wpływ na zainteresowanie produktem

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Błaszczyk, Julia
dc.date.accessioned 2021-08-24T10:05:21Z
dc.date.available 2021-08-24T10:05:21Z
dc.date.issued 2021-08-24
dc.identifier.issn 2021/I/AB/2
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/946
dc.description.abstract Technologie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości to pojawiające się innowacje w IT, które zaczynają mieć duży wpływ na zachowania konsumenckie i postrzeganie produktów przez potencjalnych nabywców. Celem pracy jest zbadanie, w jaki sposób zjawisko wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości wykorzystywane w różnych dziedzinach, a przede wszystkim w marketingu, oraz jaki wpływ ma wykorzystanie tych technologii na odbiór przez publikę. Uzyskane wyniki pokazują, że technologia VR pozytywnie i znacząco wpływa na odbiór oferty, zastosowaną technologię oraz samą prezentację. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5943
dc.subject rozszerzona rzeczywistość pl_PL
dc.subject wirtualna rzeczywistość pl_PL
dc.subject e-commerce pl_PL
dc.title Zastosowanie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w kampaniach marketingowych – przykłady i wpływ na zainteresowanie produktem pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto