Repozytorium PJATK

Modelowanie obiektów trójwymiarowych na potrzeby gier i filmów ”Obcy w ludzkim świecie”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Valeriia Kalmuk, Valeriia
dc.date.accessioned 2021-08-23T12:14:31Z
dc.date.available 2021-08-23T12:14:31Z
dc.date.issued 2021-08-23
dc.identifier.issn 2021/I/E3D/3
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/910
dc.description.abstract Celem pracy dyplomowej było stworzenie wstępnej animacji, która mogłaby być podstawą filmu animowanego. Opisuje proces realizacji pomysłu, od napisania scenariusza do stworzenia pliku wideo ze wszystkimi gotowymi obiektami i animacjami. Do zaprojektowania projektu zostały wykorzystane programy: Autodesk Maya, ZBrush, Substance Painter. Ideą projektu “Obcy w ludzkim świecie” jest stworzenie sceny składającej się z lasu i stodoły oraz postaci. Główną postacią jest obcy, stworzony aby pokazać, jak istota z innego świata będzie wyglądać w ludzkim świecie. Stworzona postać ma podobny wygląd do człowieka, ponieważ według założeń projektu obcy są istotami wyższego rzędu od których pochodzi ludzkość, dlatego ich budowa ciała jest zbliżona postać nie potrzebuje żadnych dodatkowych narzędzi do przetrwania w Ziemskich warunkach( takie jak skafander kosmiczny). pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6033
dc.subject modelowanie trójwymiarowe pl_PL
dc.subject multimedia pl_PL
dc.subject animacja pl_PL
dc.title Modelowanie obiektów trójwymiarowych na potrzeby gier i filmów ”Obcy w ludzkim świecie” pl_PL
dc.title.alternative Modeling three-dimensional objects for games and movies "Aliens in the human world" pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto