Repozytorium PJATK

Chatbot jako narzędzie wspomagające wyszukiwanie informacji wewnątrz organizacji

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Ryszawa, Urszula
dc.date.accessioned 2021-08-23T08:03:33Z
dc.date.available 2021-08-23T08:03:33Z
dc.date.issued 2021-08-23
dc.identifier.issn 2021/I/G/31
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/902
dc.description.abstract Dostęp do informacji w organizacji jest istotnym czynnikiem wpływającym na efektywność firmy. Coraz częściej stosowanym sposobem udostępniania szeregu gromadzonych informacji jest przyjazny wirtualny asystent – chatbot. W niniejszej pracy przedstawiono propozycję implementacji oraz prototyp firmowego chatbota, który odpowiada na pytania pracowników. Dostępne w ramach licencji GNU programy takie jak silnik wyszukiwania Elasticsearch oraz biblioteka do tworzenia chatbotów Rasa NLU pozwalają sprawnie zbudować rozwiązanie poprzez dostosowanie gotowych elementów. Kluczowym elementem proponowanego rozwiązania jest autorski moduł AIProxy zbudowany w języku Java, który umożliwia połączenie wspomnianych gotowych elementów, poprzez przekazywanie informacji między nimi. Wykonany prototyp jest aplikacją dostępną przez przeglądarkę internetową. Umożliwia ona uzyskanie szeregu informacji o pracownikach firmy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6072
dc.subject chatbot pl_PL
dc.subject ai pl_PL
dc.subject sztuczna inteligencja pl_PL
dc.subject silniki wyszukiwarek pl_PL
dc.subject Rasa NLU pl_PL
dc.subject Elasticsearch pl_PL
dc.title Chatbot jako narzędzie wspomagające wyszukiwanie informacji wewnątrz organizacji pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto