| dc.contributor.author | Mościbrodzki, Wojciech St. | |
| dc.date.accessioned | 2013-06-02T18:32:25Z | |
| dc.date.available | 2013-06-02T18:32:25Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.citation | Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2008 | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-89244-72-1 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/88 | |
| dc.description | Conference proceedings | pl_PL |
| dc.description.abstract | W poniższym artykule autor prezentuje ujęcie metodologii Kansei z punktu widzenia jej roli w przemyśle, w procesie decyzyjnym zarządzania, a także proponuje sposobów, w jaki można rolę tę prezentować studentom i managerom. Kansei jest metodologią głęboko interdyscyplinarną. W dotyka przedsiębiorstwie wielu dziedzin: jest związane z zarządzaniem produkcją, analizą kosztów; dotyka projektowania, prototypowania i oceny jakości. Ma także istotny wpływ na marketing – zarówno w zakresie pozyskiwania informacji od klientów, jak i budowania popytu. Na większości uczelni zwraca się zwykle uwagę tylko na jeden z wymienionych aspektów Kansei. Efektem tego jest niewielka znajomość tej metodologii w przemyśle – na skutek niezrozumienia konieczności rozciągnięcia metodologii na kilka obszarów decyzyjnych. Aby temu zaradzić, proponowana jest gra menedżerska, która ma za zadanie uświadomić młodym menedżerom i inżynierom, że Kansei wymaga głębokiej integracji celów i zadań. | pl_PL |
| dc.language.iso | other | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.relation.ispartofseries | Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; | |
| dc.subject | Kansei | pl_PL |
| dc.subject | Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science | pl_PL |
| dc.subject | gry | pl_PL |
| dc.title | Kansei jako metoda tworzenia wartości produktu – modelowanie procesu projektowego (gra menedżerska) | pl_PL |
| dc.type | Article | pl_PL |