dc.contributor.author |
Mościbrodzki, Wojciech St. |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-02T18:32:25Z |
|
dc.date.available |
2013-06-02T18:32:25Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2008 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-72-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/88 |
|
dc.description |
Conference proceedings |
pl_PL |
dc.description.abstract |
W poniższym artykule autor prezentuje ujęcie metodologii Kansei z punktu widzenia jej roli w przemyśle, w procesie decyzyjnym zarządzania, a także proponuje sposobów, w jaki można rolę tę prezentować studentom i managerom.
Kansei jest metodologią głęboko interdyscyplinarną. W dotyka przedsiębiorstwie wielu dziedzin: jest związane z zarządzaniem produkcją, analizą kosztów; dotyka projektowania, prototypowania i oceny jakości. Ma także istotny wpływ na marketing – zarówno w zakresie pozyskiwania informacji od klientów, jak i budowania popytu.
Na większości uczelni zwraca się zwykle uwagę tylko na jeden z wymienionych aspektów Kansei. Efektem tego jest niewielka znajomość tej metodologii w przemyśle – na skutek niezrozumienia konieczności rozciągnięcia metodologii na kilka obszarów decyzyjnych. Aby temu zaradzić, proponowana jest gra menedżerska, która ma za zadanie uświadomić młodym menedżerom i inżynierom, że Kansei wymaga głębokiej integracji celów i zadań. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
Kansei |
pl_PL |
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.subject |
gry |
pl_PL |
dc.title |
Kansei jako metoda tworzenia wartości produktu – modelowanie procesu projektowego (gra menedżerska) |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |