Repozytorium PJATK

Analiza i przykładowa implementacja procesu biznesowego sprzedaży

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Jatelnicki, Filip
dc.date.accessioned 2021-08-20T13:23:03Z
dc.date.available 2021-08-20T13:23:03Z
dc.date.issued 2021-08-20
dc.identifier.issn 2021/I/G/15
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/886
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza przykładowego procesu sprzedaży, wypracowanie zbioru czynności, które charakteryzują ten proces oraz jego implementacja w narzędziach wybranych na podstawie analizy dostępnych rozwiązań informatycznych. Praca rozpoczyna się od dogłębnego opisania terminologii, notacji i narzędzi związanych z dziedziną procesów biznesowych. Ważnym elementem było podkreślenie zalet stosowania tego typu rozwiązań. Bazując na literaturze i badaniach, jako punkt wyjścia analizy wybrano siedmiostopniowy proces sprzedaży. Opis czynności, które wchodzą w skład tego procesu stanowił podstawę do sporządzenia przykładowych procedur i diagramów. Diagramy i zebrana wiedza stanowiły punkt odniesienia, w późniejszej próbie implementacji, a efektem pracy jest gotowa aplikacja, którą można wykorzystać w praktyce jako wsparcie pracy organizacji i pełne skorzystanie z zalet zarządzania procesami biznesowymi w kontekście procesu sprzedaży. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6028
dc.subject procesy biznesowe pl_PL
dc.subject proces sprzedaży pl_PL
dc.subject BPMN pl_PL
dc.subject siedmiostopniowy proces sprzedaży pl_PL
dc.title Analiza i przykładowa implementacja procesu biznesowego sprzedaży pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto