Repozytorium PJATK

Generowanie agentów grających w grę „Snake” w oparciu o algorytm NEAT

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Bąkała, Kamil
dc.date.accessioned 2021-08-20T11:07:45Z
dc.date.available 2021-08-20T11:07:45Z
dc.date.issued 2021-08-20
dc.identifier.issn 2021/I/F/2
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/866
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest zastosowanie algorytmu genetycznego NEAT do utworzenia agentów grających w grę „Snake”. Praca podzielona została na 2 części – część teoretyczną, przedstawiającą i opisującą zagadnienia poruszone w projekcie, oraz część praktyczną, w której opisany został proces tworzenia aplikacji i różne podejścia zastosowane przy jej testowaniu. W części projektowej opisana została także implementacja gry, w oparciu o najpopularniejszą jej wersję znaną z telefonów Nokia. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6002
dc.subject Algorytmy Genetyczne pl_PL
dc.subject NEAT pl_PL
dc.subject Sztuczna Inteligencja pl_PL
dc.subject Snake pl_PL
dc.subject systemy agentowe pl_PL
dc.subject sieci neuronowe pl_PL
dc.title Generowanie agentów grających w grę „Snake” w oparciu o algorytm NEAT pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto