dc.contributor.author | Bąkała, Kamil | |
dc.date.accessioned | 2021-08-20T11:07:45Z | |
dc.date.available | 2021-08-20T11:07:45Z | |
dc.date.issued | 2021-08-20 | |
dc.identifier.issn | 2021/I/F/2 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/866 | |
dc.description.abstract | Tematem niniejszej pracy jest zastosowanie algorytmu genetycznego NEAT do utworzenia agentów grających w grę „Snake”. Praca podzielona została na 2 części – część teoretyczną, przedstawiającą i opisującą zagadnienia poruszone w projekcie, oraz część praktyczną, w której opisany został proces tworzenia aplikacji i różne podejścia zastosowane przy jej testowaniu. W części projektowej opisana została także implementacja gry, w oparciu o najpopularniejszą jej wersję znaną z telefonów Nokia. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 6002 | |
dc.subject | Algorytmy Genetyczne | pl_PL |
dc.subject | NEAT | pl_PL |
dc.subject | Sztuczna Inteligencja | pl_PL |
dc.subject | Snake | pl_PL |
dc.subject | systemy agentowe | pl_PL |
dc.subject | sieci neuronowe | pl_PL |
dc.title | Generowanie agentów grających w grę „Snake” w oparciu o algorytm NEAT | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |