Repozytorium PJATK

Zastosowanie programów graficznych do modelowania obiektów trójwymiarowych „OBCE ŚWIATY”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Jurkowski, Łukasz
dc.date.accessioned 2021-08-20T10:31:11Z
dc.date.available 2021-08-20T10:31:11Z
dc.date.issued 2021-08-20
dc.identifier.issn 2021/I/E/1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/861
dc.description.abstract Praca inżynierska zawiera podsumowanie historycznych i teoretycznych zasad tworzenia animacji, a następnie przedstawia proces graficznego tworzenia trójwymiarowych modeli. Praca przygotowana została w oparciu o informacje literaturowe oraz wybrane programy graficzne, od programów do tworzenia modeli postaci po programy do obróbki audio i wideo. Do realizacji tego zamierzenia wykorzystano programy: Zbrush do tworzenia szczegółowych postaci, Autodesk Maya do pokazania innej metody tworzenia prostych obiektów, Substance Painter do teksturowania obiektów i Adobe Premiere Pro do zmontowania filmu końcowego. Unreal Engine posłużył za program łączący wszystkie elementy. Efektem końcowym jest krótki film przedstawiający konkretne modele postaci, obiektów i tła, które mogą posłużyć do dalszej animacji. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6031
dc.title Zastosowanie programów graficznych do modelowania obiektów trójwymiarowych „OBCE ŚWIATY” pl_PL
dc.title.alternative Application of Graphics Software for Three-dimensional Modelling “ALIEN WORLDS” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto