Repozytorium PJATK

Aplikacja CRM dla przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Barnuś, Andrzej
dc.contributor.author Miłowski, Maciej
dc.contributor.author Tomaszewicz, Michał
dc.date.accessioned 2021-08-19T13:56:15Z
dc.date.available 2021-08-19T13:56:15Z
dc.date.issued 2021-08-19
dc.identifier.issn 2021/I/ABD/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/849
dc.description.abstract Praca dotyczy budowy systemu klasy CRM dla przedsiębiorstwa świadczącego usługi telekomunikacyjne. Prezentowane rozwiązanie zostało opracowane w taki sposób aby wprowadzanie nowych jak i modyfikacja istniejących procesów biznesowych w przedsiębiorstwie odbywały się możliwie szybko oraz bez zbędnych nakładów finansowych. Do głównych problemów w trakcie tworzenia systemu należało połączenie dwóch technologii producentów Entity Framework (Microsoft) i bazy danych Oracle oraz skala projektu, który okazał się być o wiele bardziej skomplikowanym niż początkowo zakładano. Niniejsza praca stanowi opis zrealizowanych funkcjonalności podstawowej wersji systemu klasy CRM. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6001
dc.subject Informatyka pl_PL
dc.subject Telekomunikacja pl_PL
dc.subject CRM pl_PL
dc.subject EntityFramework pl_PL
dc.subject MVC pl_PL
dc.subject Oracle pl_PL
dc.title Aplikacja CRM dla przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto