Repozytorium PJATK

Wiarygodna sztuczna inteligencja w grze typu symulator życia

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kwiatkowska, Kinga
dc.date.accessioned 2021-08-19T08:31:20Z
dc.date.available 2021-08-19T08:31:20Z
dc.date.issued 2021-08-19
dc.identifier.issn 2021/I/EPG/5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/815
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy inżynierskiej było stworzenie gry komputerowej typu symulator życia, która zawierałaby postać zaprogramowaną aby ludzkie reakcje na tyle, aby gracz miał wrażenie że jego każde działanie spotka się z odpowiednią odpowiedzią. Przygotowana w silniku Unity aplikacja została zakończona na etapie pozwalającym na rozgrywkę od początku do końca, z możliwością uzyskania kilku zakończeń zależnych od relacji postaci z graczem. W pracy zostały szczegółowo opisane metody umożliwiające oddanie realności postaci, poprzez zmianę jej zachowania, wyglądu oraz sposobu odnoszenia się do gracza. Użyta została sztuczna inteligencja wykorzystująca maszynę stanów, która bierze pod uwagę statystyki postaci zmieniające się na podstawie działań gracza. Ponadto, w pracy został opisany sposób interakcji gracz z postacią, możliwość zapisu gry oraz jej restartu, jak również możliwości rozwinięcia tego projektu w przyszłości. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6045
dc.subject Informatyka pl_PL
dc.subject Sztuczna inteligencja pl_PL
dc.subject Gra komputerowa pl_PL
dc.subject Silnik Unity pl_PL
dc.subject AI pl_PL
dc.title Wiarygodna sztuczna inteligencja w grze typu symulator życia pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto