Repozytorium PJATK

Tworzenie multimedialnej aplikacji czasu rzeczywistego w środowisku Unity na przykładzie projektu gry komputerowej „Child of Fire”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Hravchenko, Vladyslav
dc.date.accessioned 2021-08-19T08:18:47Z
dc.date.available 2021-08-19T08:18:47Z
dc.date.issued 2021-08-19
dc.identifier.issn 2021/I/EPG/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/814
dc.description.abstract Praca zawiera informacje o tworzeniu gry gatunku platformer w oparciu o silnik Unity. W tekście zostały opisane główne założenia teoretyczne tworzenia i programowania gier, a także zastosowanie tej wiedzy w praktyce podczas tworzenia projektu dyplomowego. Głównym celem pracy było przeprowadzić eksperyment z gatunkami platformówki oraz metroidwanii i odnaleźć synergie pomiędzy nimi. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6025
dc.subject DASH pl_PL
dc.subject KOLIDER pl_PL
dc.subject PLATFORMÓWKA pl_PL
dc.subject METROIDWANIA pl_PL
dc.subject PIXEL ART pl_PL
dc.title Tworzenie multimedialnej aplikacji czasu rzeczywistego w środowisku Unity na przykładzie projektu gry komputerowej „Child of Fire” pl_PL
dc.title.alternative Creating multimedia real-time application in Unity environment on the example of the computer game project "Child of Fire" pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto