dc.contributor.author |
Hravchenko, Vladyslav |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-19T08:18:47Z |
|
dc.date.available |
2021-08-19T08:18:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-19 |
|
dc.identifier.issn |
2021/I/EPG/4 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/814 |
|
dc.description.abstract |
Praca zawiera informacje o tworzeniu gry gatunku platformer w oparciu o silnik Unity. W tekście zostały opisane główne założenia teoretyczne tworzenia i programowania gier, a także zastosowanie tej wiedzy w praktyce podczas tworzenia projektu dyplomowego. Głównym celem pracy było przeprowadzić eksperyment z gatunkami platformówki oraz metroidwanii i odnaleźć synergie pomiędzy nimi. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6025 |
|
dc.subject |
DASH |
pl_PL |
dc.subject |
KOLIDER |
pl_PL |
dc.subject |
PLATFORMÓWKA |
pl_PL |
dc.subject |
METROIDWANIA |
pl_PL |
dc.subject |
PIXEL ART |
pl_PL |
dc.title |
Tworzenie multimedialnej aplikacji czasu rzeczywistego w środowisku Unity na przykładzie projektu gry komputerowej „Child of Fire” |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Creating multimedia real-time application in Unity environment on the example of the computer game project "Child of Fire" |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |