Repozytorium PJATK

Proces wytwarzania gry Derlict z wykorzystaniem edytora UnrealEngine

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Rajzer, Filip
dc.date.accessioned 2021-08-19T08:14:48Z
dc.date.available 2021-08-19T08:14:48Z
dc.date.issued 2021-08-19
dc.identifier.issn 2021/I/EPG/3
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/813
dc.description.abstract Praca jest omówieniem procesu wytwarzania gry w edytorze Unreal Engine. Praca omawia sam edytor i jego funkcjonalność w tym poszczególne wykorzystane narzędzia dostępne dla programistów jak i artystów. Ponadto w pracy można znaleźć opis zrealizowanej gry Derlict jak i dokładniejsze opisy poszczególnych rozwiązań i algorytmów, w tym: wykorzystane struktury do przechowywania danych o poszczególnych elementach rozgrywki, skrypty wykorzystywane w samej grze, zastosowane rozwiązania poszczególnych problemów takich jak ustawienia czy mgła wojny. Pracę podzielono na następujące obszary merytoryczne: - Etap I podstawowe informacje o samym UE - Etapu II praca opisuje możliwe hierarchie plików w projekcie oraz która i dlaczego została wybrana. - Etap III opisuje sposoby w jakie zaimplementowano część mechanik rozgrywki w tym między innymi podział na poszczególne strony konfliktu. - Etap IV omawia zagadnienia związane z realizacją gry z trybem wielu graczy. - Etap V omawia dostępne sposoby tworzenia świata rozgrywki i opisuje które i gdzie zostały zastosowane. - Etap VI omawia to z czym możemy wchodzić w interakcje w ramach rozgrywki, w tym jednostki, elementy środowiska i ich realizacje z fragmentami kodu w formie skryptów graficznych. - Etap VII omawia powiązania pomiędzy poszczególnymi elementami gry oraz realizację rozgrywki wieloosobowej. - Etap VIII omawia wykorzystane w procesie produkcji narzędzia edytora. - Etap IX omawia zastosowane rozwiązania zewnętrzne, wykorzystywane do implementacji części mechanik. - Etap X omawia proces pakowania gry (wyrzucania zbędnych plików) i konfiguracje projektu. - Etap XI to podsumowanie dalszych możliwości rozwojowych projektu po jego oddaniu. - Przed ostatnim elementem pracy jest zbiór napotkanych w procesie jej realizacji trudności dotyczących samego edytora. Praca kończy się oceną zarówno samego projektu, jak i wartości edukacyjnej jego realizacji zebranej w formie niniejszej pracy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6070
dc.subject Unreal Engine pl_PL
dc.subject Edytor pl_PL
dc.subject Proces wytwarzania gry komputerowej pl_PL
dc.subject Gra pl_PL
dc.subject RTS pl_PL
dc.subject Mgła wojny pl_PL
dc.subject Ustawienia pl_PL
dc.subject Multiplayer pl_PL
dc.title Proces wytwarzania gry Derlict z wykorzystaniem edytora UnrealEngine pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto