Repozytorium PJATK

Development process of a rhythm game in the Unity Game Engine

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Savchyn, Roman
dc.date.accessioned 2021-08-19T07:59:27Z
dc.date.available 2021-08-19T07:59:27Z
dc.date.issued 2021-08-19
dc.identifier.issn 2021/I/EPG/
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/811
dc.description.abstract Nowadays, rhythm games occupy a significant portion of the game industry, especially in countries like Japan, China, and South Korea. Despite being popular and well-known worldwide, there is no immense number of tutorials and detailed instructions on building a rhythm game from zero to a final product. This research aims to learn how to develop a simple rhythm game in the Unity Game Engine step-by-step, focusing on two essential parts of this process: extraction of valuable data from an audio file and synchronizing generated visual elements on a screen with playing audio. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6073
dc.subject rhythm game pl_PL
dc.subject analysis of audio pl_PL
dc.subject Unity Game Engine pl_PL
dc.subject audio and visuals synchronization in the game pl_PL
dc.title Development process of a rhythm game in the Unity Game Engine pl_PL
dc.title.alternative Proces Tworzenia gry rytmicznej w silniku Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto