| dc.contributor.author | Wichrowski, Marcin | |
| dc.contributor.author | Nakul, Mishra | |
| dc.date.accessioned | 2013-06-02T17:17:32Z | |
| dc.date.available | 2013-06-02T17:17:32Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.citation | Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-89244-87-1 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/80 | |
| dc.description | Conference proceedings | pl_PL |
| dc.description.abstract | Poniższy artykuł jest rozwinięciem artykułu „Nowe metody interakcji w Adobe Flash” z ubiegłorocznej edycji Kansei 2009. Prezentuje trzy prototypy aplikacji stworzonych w środowisku Adobe Flex łączących role elearningu i rozrywki. Powszechna dostępność odtwarzacza Adobe Flash Player i Adobe Air Player oraz nowo powstające biblioteki Actionscipt 3 pozwalają na dostarczanie coraz bogatszych form interakcji bezpośrednio przez przeglądarkę internetową niezależnie od platformy systemowej użytkownika lub w postaci aplikacji typu desktop. Programiści pracujący w środowiskach Flash i Flex mają do dyspozycji rosnącą liczbę rozwiązań umożliwiających współpracę z zewnętrznymi kontrolerami (np. do konsoli Nintento Wii), kamerami internetowymi oraz zastosowanie różnych form interakcji/prezentacji np. w postaci rozpoznawania gestów czy rzeczywistości wzbogaconej (augmented reality). W prezentowanych przykładach użyto bibliotek FLARManager, WiiFlash, Flexmdi, Papervision3D oraz Flex4SDK z Adobe Air 2 (beta). Nadrzędnym celem autorów jest zaprezentowanie możliwości bezpłatnych bibliotek i korzyści wynikających z połączenia różnych form interakcji. | pl_PL |
| dc.language.iso | other | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.relation.ispartofseries | Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; | |
| dc.subject | Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science | pl_PL |
| dc.subject | augmented reality | pl_PL |
| dc.subject | rzeczywistość wzbogacona | pl_PL |
| dc.subject | GUI | pl_PL |
| dc.subject | interfejs użytkownika | pl_PL |
| dc.subject | e-learning | pl_PL |
| dc.subject | gry | pl_PL |
| dc.subject | rozpoznawanie gestów | pl_PL |
| dc.subject | Flash | pl_PL |
| dc.subject | Flex | pl_PL |
| dc.subject | Nintendo Wii | pl_PL |
| dc.subject | WiiFlash | pl_PL |
| dc.subject | FLARToolKit | pl_PL |
| dc.subject | FLARManager | pl_PL |
| dc.subject | Flexmdi | pl_PL |
| dc.subject | Papervision3D | pl_PL |
| dc.title | Zastosowanie AR i nowych form interakcji w środowisku Adobe Flex Air 2 | pl_PL |
| dc.type | Article | pl_PL |