dc.contributor.author |
Wichrowski, Marcin |
|
dc.contributor.author |
Nakul, Mishra |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-02T17:17:32Z |
|
dc.date.available |
2013-06-02T17:17:32Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-87-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/80 |
|
dc.description |
Conference proceedings |
pl_PL |
dc.description.abstract |
Poniższy artykuł jest rozwinięciem artykułu
„Nowe metody interakcji w Adobe Flash” z
ubiegłorocznej edycji Kansei 2009. Prezentuje
trzy prototypy aplikacji stworzonych w
środowisku Adobe Flex łączących role
elearningu i rozrywki.
Powszechna dostępność odtwarzacza Adobe
Flash Player i Adobe Air Player oraz nowo
powstające biblioteki Actionscipt 3 pozwalają
na dostarczanie coraz bogatszych form
interakcji bezpośrednio przez przeglądarkę
internetową niezależnie od platformy
systemowej użytkownika lub w postaci aplikacji
typu desktop. Programiści pracujący w
środowiskach Flash i Flex mają do dyspozycji
rosnącą liczbę rozwiązań umożliwiających
współpracę z zewnętrznymi kontrolerami (np.
do konsoli Nintento Wii), kamerami
internetowymi oraz zastosowanie różnych form
interakcji/prezentacji np. w postaci
rozpoznawania gestów czy rzeczywistości
wzbogaconej (augmented reality). W
prezentowanych przykładach użyto bibliotek
FLARManager, WiiFlash, Flexmdi,
Papervision3D oraz Flex4SDK z Adobe Air 2 (beta). Nadrzędnym celem autorów jest
zaprezentowanie możliwości bezpłatnych bibliotek
i korzyści wynikających z połączenia różnych form
interakcji. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.subject |
augmented reality |
pl_PL |
dc.subject |
rzeczywistość wzbogacona |
pl_PL |
dc.subject |
GUI |
pl_PL |
dc.subject |
interfejs użytkownika |
pl_PL |
dc.subject |
e-learning |
pl_PL |
dc.subject |
gry |
pl_PL |
dc.subject |
rozpoznawanie gestów |
pl_PL |
dc.subject |
Flash |
pl_PL |
dc.subject |
Flex |
pl_PL |
dc.subject |
Nintendo Wii |
pl_PL |
dc.subject |
WiiFlash |
pl_PL |
dc.subject |
FLARToolKit |
pl_PL |
dc.subject |
FLARManager |
pl_PL |
dc.subject |
Flexmdi |
pl_PL |
dc.subject |
Papervision3D |
pl_PL |
dc.title |
Zastosowanie AR i nowych form interakcji w środowisku Adobe Flex Air 2 |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |