Repozytorium PJATK

Zastosowanie AR i nowych form interakcji w środowisku Adobe Flex Air 2

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Wichrowski, Marcin
dc.contributor.author Nakul, Mishra
dc.date.accessioned 2013-06-02T17:17:32Z
dc.date.available 2013-06-02T17:17:32Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-89244-87-1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/80
dc.description Conference proceedings pl_PL
dc.description.abstract Poniższy artykuł jest rozwinięciem artykułu „Nowe metody interakcji w Adobe Flash” z ubiegłorocznej edycji Kansei 2009. Prezentuje trzy prototypy aplikacji stworzonych w środowisku Adobe Flex łączących role elearningu i rozrywki. Powszechna dostępność odtwarzacza Adobe Flash Player i Adobe Air Player oraz nowo powstające biblioteki Actionscipt 3 pozwalają na dostarczanie coraz bogatszych form interakcji bezpośrednio przez przeglądarkę internetową niezależnie od platformy systemowej użytkownika lub w postaci aplikacji typu desktop. Programiści pracujący w środowiskach Flash i Flex mają do dyspozycji rosnącą liczbę rozwiązań umożliwiających współpracę z zewnętrznymi kontrolerami (np. do konsoli Nintento Wii), kamerami internetowymi oraz zastosowanie różnych form interakcji/prezentacji np. w postaci rozpoznawania gestów czy rzeczywistości wzbogaconej (augmented reality). W prezentowanych przykładach użyto bibliotek FLARManager, WiiFlash, Flexmdi, Papervision3D oraz Flex4SDK z Adobe Air 2 (beta). Nadrzędnym celem autorów jest zaprezentowanie możliwości bezpłatnych bibliotek i korzyści wynikających z połączenia różnych form interakcji. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartofseries Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce;
dc.subject Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science pl_PL
dc.subject augmented reality pl_PL
dc.subject rzeczywistość wzbogacona pl_PL
dc.subject GUI pl_PL
dc.subject interfejs użytkownika pl_PL
dc.subject e-learning pl_PL
dc.subject gry pl_PL
dc.subject rozpoznawanie gestów pl_PL
dc.subject Flash pl_PL
dc.subject Flex pl_PL
dc.subject Nintendo Wii pl_PL
dc.subject WiiFlash pl_PL
dc.subject FLARToolKit pl_PL
dc.subject FLARManager pl_PL
dc.subject Flexmdi pl_PL
dc.subject Papervision3D pl_PL
dc.title Zastosowanie AR i nowych form interakcji w środowisku Adobe Flex Air 2 pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto