Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Szczypek, Zuzanna (2022-10-26)
    Poniższa praca „Waga animacji w rozwoju psychologicznym dzieci – analiza wybra-nych produkcji Walta Disneya” zajmuje się tematyką szeroko pojętego rozwoju psychologicz-nego dzieci. Głównym założeniem pracy było przeanalizowanie ...
  • Ołowski, Mariusz (2021-09-02)
    Praca ta jest o nieustannej walce człowieka z czasem , dotykającej tematyki polskiego dziedzictwa kultury i sztuki z naciskiem na jeden obiekt, wokół którego reszta z czasem tylko przemija. Trzy rozdziały pozwolą poznać ...
  • Pazgan, Kamila (2021-08-18)
    Firma Walta Disney w tym, Walt Disney Studio, o której jest mowa w niniejszej pracy po dzień dzisiejszy istnieje i zajmuje się produkcją filmów. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych firm na świecie. ...
  • Sukiennik, Sara (2021-09-21)
    Niniejsza praca jest formą analizy miasta. Przedstawiony w niej został obraz Warszawy. Możemy dzięki niej poznać najważniejsze wątki historyczne, spojrzeć na miasto oczami pisarzy za sprawą bohaterów ich książek, poznać ...
  • Kanigowska, Weronika (2022-10-28)
    Praca ta jest analizą tekstów kultury, które opowiadają o Warszawie bądź jej mieszkańcach. Celem tej analizy jest poznanie sposobu postrzegania tego miasta zarówno przez twórców, wykreowanych przez nich bohaterów, jak i ...
  • Editors: Jan Kubasiewicz, Ewa Satalecka, Natalia Łajszczak, Marta Myszewska, Maciej Połczyński (Polish-Japanese Academy of Information Technology, Massachusetts College of Art and Design, 2015)
    Project: Patrząc / Watching / An sehen - research on visual communication, Warsaw / Cracow / Berlin, 28.02.2015 – 15.03.2015
  • Danielewicz, Aleksandra (2021-08-09)
    Moja praca dyplomowa dotyczy tematyki Wayfindingu. Całość tekstu możemy podzielić na poszczególne sektory, które krok po kroku pokazują nam, w jakim kierunku powinniśmy podążać, by nasz projekt się udał. Praca rozpoczyna ...
  • Pozhydaieva, Anastasiia (2023-06-02)
    This paper investigates issues of fable adaptation into an animated film. Further, it analyses why characters from fables are transformed in particular ways to conform with contemporary preferences. Additionally, concepts ...
  • Dziubliuk, Veronika (2022-09-29)
    Horrory, filmy grozy, dreszczowce czy makabreski - w trakcie rozwoju ten gatunek miał wiele nazw i wcieleń. Zmieniał się i przekształcał wraz z rozwojem kultury i razem ze zmianami społecznymi, ale zawsze coś pozostawało ...
  • Osadchuk, Nikita (2021-09-06)
    This thesis is an analysis of the techniques and concepts used in the creation of cinema, and how these can be applied in the creation of videogames. I divided my thesis into four chapters. The first chapter is mainly ...
  • Świderska, Joanna Maria (2021-09-22)
    This work is an exploration of elements that make virtual walks interesting and visually appealing to their recipients, based on a carried out study. In my thesis I will explain what hides behind the term virtual walk ...
  • Kosmalska, Julia (2021-08-02)
    W swojej pracy zatytułowanej Weganizm, jego powody, praktyka i problemy opisze jak wygląda weganizm w kapitalistycznym świecie. Przedstawię dlaczego ludzie przechodzą na weganizm i zastanowię się czym on w ogóle jest. ...
  • Graczyk, Julia (2022-09-29)
    Niniejsza praca podejmuje tematykę kobiecego ciała i jego przedstawienia oraz symboliki w sztuce. Poprzez analizę wybranych dzieł przedstawiających kobiety na przestrzeni wieków, zaczynając od górnego paleolitu, a kończąc ...
  • Sikora, Iga (2021-08-02)
    Celem niniejszej pracy jest wykazanie, iż wierzenia obecne w kulturze słowiańskiej wynikały z ich głębokiej obserwacji świata, którym byli otoczeni. Slawistyk Kazimierz Moszyński uważał, iż byli oni ludem niedouczonym, ...
  • Welchar, Estera (2021-08-06)
    Tematem mojej pracy jest występowanie oraz znaczenie westernu w animacji. Western jest gatunkiem kojarzącym się nam głównie z czarno-białymi filmami, Dzikim Zachodem, z tradycją i kulturą amerykańską. Cieszył się on ...
  • Trzaskowska, Nina (2023-03-16)
    Through extensive research which was based on case studies of 3D myth-based monsters in computer games, the goal of this paper is to determine what makes a monster appealing. Are there any necessary features, and if so, ...
  • Lekszycka, Aleksandra (2021-08-10)
    Over the past decades, people have affirmed musical influence on the human emotional system. Nowadays, it is often said that music used in film, enhances the level of emotional reactions. This writing reviews the neurological ...
  • Staszczak, Bartosz (2023-03-16)
    In this thesis I tried researching cultural differences and similarities in startup ecosystems in Nigeria and Poland. Their history is different but in recent years and decades they have become target destinations for ...
  • Łajszczak, Natalia (2021-08-17)
    In my thesis I'm investigating the work ethic in modern western societies. The starting point of my thesis is a notion that work remains an important aspect of humanity. In line state Richard Sennett, that people can ...
  • Szczepanik-Dzikowski, Jan (2021-08-18)
    Making video games is a difficult task because of technical difficulties alone, however it is the crafting a pleasurable experience for the player that is the biggest challenge to tackle. Play is a nontrivial aspect of ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto