Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Fomina, Daria (2021-08-30)
    In my research paper, I am analyzing a phenomenon of cruelty and violence in video games. Firstly, I will look at well-known games from the game developer Rockstar Games, such as the GTA series and Manhunt . I will ...
  • Szykuła, Agata (2023-01-04)
    Praca Virtual tattooing- nowe media w sztuce tatuażu poświęcona jest rozwojowi sztuki tatuażu za pomocą nowych technologii wynalezionych w XXI wieku. Anna Zhilyaev (ur. 1984)1, Miron V. Krueger (ur. 1942)2 czy Marina ...
  • Miąskiewicz, Aleksandra (2021-09-21)
    Illustrated maps are a common means of conveying visual information but they are all treated as a whole. To set boundaries to the research it treats the problem of illustrated maps in the context of a city. Such maps, ...
  • Garbala, Zuzanna (2023-01-05)
    Vivienne Westwood jako projektantka i aktywistka wpłynęła znacząco na świat mody, łącząc estetykę wczesnych subkultur z motywami historycznymi i pop kulturowymi. Jej działalność została nagrodzona tytułem szlacheckim ...
  • Wójcik, Weronika (2021-09-18)
    Tematem pracy dyplomowej jest projekt wnętrza salonu prezentacyjnego magazynu Vogue edycja Polska w parterze biurowca w centrum Warszawy. Miejsce to nazwałam „Vogue Room”. Magazyn Vogue wchodzi na polski rynek z początkiem ...
  • Kravchenko, Anna (2023-03-20)
    This master’s thesis is devoted to analysing the application of virtual reality technologies to creating and performing an online VR fashion show. Virtual reality technologies appeared several decades ago and have already ...
  • Jańczuk, Gabriel (2023-05-30)
    W swojej pracy, mam zamiar wykazać, że rzeczywistość wirtualna jest prawdziwym, pełnoprawnym nowym medium. W części teoretycznej chcę opisać jak działa technologia VR, pokrótce opowiedzieć historię jej powstawania, od ...
  • Dеmydοvа, Mаrhаrytа (2023-01-04)
    W tеj prаcy przеdstаwiаmy tеοrеtycznе i tеchnοlοgicznе bаdаniа prοjеktοwаniа grаfiki kοmputеrοwеj w wirtuаlnеj rzеczywistοści (VR). Rοzpаtrzymy histοryczną część twοrzеniа rzеczywistοści wirtuаlnеj, przеаnаlizujеmy rοdzаjе ...
  • Dziechciarski, Piotr (2023-01-04)
    Niniejszy tekst stanowi próbę przedstawienia sztuki oraz technologii VR, w formie ściśle połączonego splotu dwóch nawzajem uzupełniających się materii o wspólnym iluzjonistycznym mianowniku. Cieszącym się jednocześnie ...
  • Szczypek, Zuzanna (2022-10-26)
    Poniższa praca „Waga animacji w rozwoju psychologicznym dzieci – analiza wybra-nych produkcji Walta Disneya” zajmuje się tematyką szeroko pojętego rozwoju psychologicz-nego dzieci. Głównym założeniem pracy było przeanalizowanie ...
  • Ołowski, Mariusz (2021-09-02)
    Praca ta jest o nieustannej walce człowieka z czasem , dotykającej tematyki polskiego dziedzictwa kultury i sztuki z naciskiem na jeden obiekt, wokół którego reszta z czasem tylko przemija. Trzy rozdziały pozwolą poznać ...
  • Pazgan, Kamila (2021-08-18)
    Firma Walta Disney w tym, Walt Disney Studio, o której jest mowa w niniejszej pracy po dzień dzisiejszy istnieje i zajmuje się produkcją filmów. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych firm na świecie. ...
  • Sukiennik, Sara (2021-09-21)
    Niniejsza praca jest formą analizy miasta. Przedstawiony w niej został obraz Warszawy. Możemy dzięki niej poznać najważniejsze wątki historyczne, spojrzeć na miasto oczami pisarzy za sprawą bohaterów ich książek, poznać ...
  • Kanigowska, Weronika (2022-10-28)
    Praca ta jest analizą tekstów kultury, które opowiadają o Warszawie bądź jej mieszkańcach. Celem tej analizy jest poznanie sposobu postrzegania tego miasta zarówno przez twórców, wykreowanych przez nich bohaterów, jak i ...
  • Editors: Jan Kubasiewicz, Ewa Satalecka, Natalia Łajszczak, Marta Myszewska, Maciej Połczyński (Polish-Japanese Academy of Information Technology, Massachusetts College of Art and Design, 2015)
    Project: Patrząc / Watching / An sehen - research on visual communication, Warsaw / Cracow / Berlin, 28.02.2015 – 15.03.2015
  • Danielewicz, Aleksandra (2021-08-09)
    Moja praca dyplomowa dotyczy tematyki Wayfindingu. Całość tekstu możemy podzielić na poszczególne sektory, które krok po kroku pokazują nam, w jakim kierunku powinniśmy podążać, by nasz projekt się udał. Praca rozpoczyna ...
  • Pozhydaieva, Anastasiia (2023-06-02)
    This paper investigates issues of fable adaptation into an animated film. Further, it analyses why characters from fables are transformed in particular ways to conform with contemporary preferences. Additionally, concepts ...
  • Dziubliuk, Veronika (2022-09-29)
    Horrory, filmy grozy, dreszczowce czy makabreski - w trakcie rozwoju ten gatunek miał wiele nazw i wcieleń. Zmieniał się i przekształcał wraz z rozwojem kultury i razem ze zmianami społecznymi, ale zawsze coś pozostawało ...
  • Osadchuk, Nikita (2021-09-06)
    This thesis is an analysis of the techniques and concepts used in the creation of cinema, and how these can be applied in the creation of videogames. I divided my thesis into four chapters. The first chapter is mainly ...
  • Świderska, Joanna Maria (2021-09-22)
    This work is an exploration of elements that make virtual walks interesting and visually appealing to their recipients, based on a carried out study. In my thesis I will explain what hides behind the term virtual walk ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto