Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Ligór, Michał (2021-08-09)
    W niniejszej pracy pt. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Polsce przeanalizowano początki tego wydarzenia oraz zbadano wpływ Biennale na rozwój sztuki plakatu w Polsce. W pierwszym rozdziale opisano strukturę organizacyjną ...
  • Miodowski, Rafał (2021-08-11)
    Tematem niniejszej pracy jest przedstawienie rozwoju awangardy w sztukach plastycznych Rosji, określenie ram czasowych jej występowania, wykazanie jej wpływu na sztukę Rzeczypospolitej okresu międzywojennego oraz zbadanie ...
  • Juniewicz, Michał (2022-10-31)
    W pracy przedstawione zostały zależności między muzyką a obrazem w kontekście okładek albumów muzycznych. Pierwszy rozdział przybliża ich historię, skupiając się na okolicznościach powstania pierwszych obwolut płyt oraz ...
  • Sułecki, Marek (2021-08-19)
    Filmy animowane to świat bohaterów wykreowanych przez wyobraźnię ich twórców, wyobraźnię nie ograniczoną fizycznymi prawami realnego świata i możliwościami ludzkiego ciała. Charakter kreowanej postaci animator może wyrazić ...
  • Serek, Sylwia (2021-09-16)
    Poniższa praca rozpoczyna się opisem wczesnej twórczości Mariny Abramović. Pierwszy rozdział skupia się na ukazaniu jej obrazów i pierwszych fascynacji. Następnie przechodzimy do rozdziału poświęconego jej solowej karierze ...
  • Olszewska, Kinga (2021-09-21)
    Praca porusza tematykę pojawiania się i ogólnego występowania mitologii słowiańskiej i skandynawskiej w szeroko rozumianej popkulturze. Przeprowadzono krótką analizę oraz objaśnienie podstaw mitologii Słowian i Skandynawów ...
  • Baska, Joanna (2023-01-04)
    Głównym tematem tej pracy jest zbadanie zagadnienia dotyczącego sposobu i formy przedstawiania zachodnich mitów we wschodnich produkcjach animowanych oraz motywów z mitologii wschodnich w animacjach produkowanych na ...
  • Holovchuk, Anastasiia (2023-03-16)
    Celem niniejszej pracy była analiza i wpływ mitów na współczesną kinematografię poprzez twórczość Hayao Miyazaki. W poniższej pracy zostały wyjaśnione według mitologicznych koncepcji filmy reżysera, takie jak Księżniczka ...
  • Cichy, Mateusz (2021-08-27)
    Niniejsza praca traktuje na temat zjawiska mitologizacji postaci kowboja w popkulturze. Praca ma na celu odpowiedzenie na pytanie czy i jeśli tak, to w jaki sposób przebiegała mitologizacja postaci. W pierwszym rozdziale ...
  • Burdzy, Weronika (2022-10-25)
    Niniejsza praca analizuje mechanizm mityzacji w odniesieniu do filmu Sekrety morza w reżyserii Tomma Moore’a. Rozpoczynając od zdefiniowania pojęć mityzacji oraz mitu, poprzez analizę występowania motywów mitologicznych w ...
  • Himbitskaya, Volha (2021-09-16)
    Niniejsza praca, podejmuje problematykę dotyczącą pojęcia i istoty mitu, jego wpływu na kulturę oraz specyficzne cechy białoruskiej mitologii. Mitologia miała ogromny wpływ na wszystkie aspekty życia duchowego i materialnego ...
  • Trotsiuk, Viktoriia (2022-09-29)
    Celem danej pracy pisemnej jest badanie współczesnej mody poprzez krótką wycieczkę po historii ubioru, próba zdefiniowania terminu moda jako zjawiska społecznego i jego wpływu na nasze życie. Pisząc część teoretyczną autorka ...
  • Krupka, Zuzanna (2021-08-16)
    Tematem mojej pracy jest moda lat sześćdziesiątych na przykładnie kina francuskiego, amerykańskiego brytyjskiego. Chciałam podjąć temat, jest on związany częścią praktyczną mojej pracy dyplomowej, także interesuję się ...
  • Andziak, Lena (2023-06-01)
    Celem pracy jest pokazanie mody w filmie animowanym, od jego początków do czasów współczesnych Moda, podobnie jak film animowany ulega przemianom jako zjawisko obyczajowe i element współczesnej kultury. Praca została ...
  • Zawora, Krystyna (2022-09-29)
    Proste znaki zawsze były i będą przeciwwagą dla skomplikowanego świata, który nas otacza. Współczesna grafika narodziła się, kiedy projektanci graficzni zaczęli tworzyć przejrzyste systemy i koncepcje, zamiast pokazywać ...
  • Kiełt, Krzysztof (2021-08-27)
    Praca przedstawia rozwój filozofii stylu międzynarodowego – pozwala zrozumieć skomplikowane procesy społeczne i ekonomiczne XX wieku poprzez usytuowanie nurtów w sztuce na osi czasu. Modernizm jest skomplikowanym podejściem ...
  • Vasilyeva, Darya (2021-09-16)
    The aim of this dissertation is to investigate the possibility of usage of multimedia technologies in cartography and to produce technological steps for map creation. The following thesis is divided into five chapters. The ...
  • Yadava, Ravi (2021-08-17)
    Szukając inspiracji do napisania pracy licencjackiej, przeglądałem domową biblioteczkę. Od razu rzuciły mi się w oczy dwie grube książki o jasnych, choć już podniszczonych okładkach. „Historia Indii” Jana Kieniewicza i ...
  • Yanush, Yehor (2022-09-29)
    Pomysł na projekt mojej części praktycznej powstał dzięki mojemu zainteresowaniu modelowaniem 3D. Od samego dzieciństwa różne gry oraz filmy rozwijały moje myślenie kreatywne. Ciągłe wymyślałem historie, światy i postacie, ...
  • Walczak, Jacek (2021-08-09)
    Przechwytywanie ruchu (mocap) pojawiło się już dość dawno i można je zobaczyć w niemal każdym filmie z elementami CG, a także prawie w każdej grze wideo. To, co kiedyś było niezwykle kosztowną procedurą, wymagającą ogromnej ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto