Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Mykhailenko, Andrii (2021-09-16)
    Praca dyplomowa opisuje historię powstawanie klasyki gatunku „science fiction” pod nazwą „cyberpunk” oraz sposoby wykorzystania tego kierunku przez filmowców. W pracy zostanie także omówiona historia samego gatunku i jego ...
  • Mikołajczak, Zuzanna (2021-08-02)
    Moja praca dotyczy kobiet, które wykonują graffiti. Przedstawiam ogólny zarys rozwoju graffiti na świecie począwszy od Nowego Jorku, gdzie street art cieszył się i cieszy nadal największym zainteresowaniem. W mojej pracy ...
  • Jednacz, Wiktoria Konstancja (2021-08-02)
    W pracy opisane zostały wybrane przykłady działalności kobiet przy produkcji animacji, rozpoczynając od roku 1921 i działalności Margaret Winkler. Rozdziały skupiają na pracy ponad pięciu artystek, w różnych momentach ...
  • Świtaj, Agata (2021-08-27)
    Moja praca dotyczy silnych postaci kobiecych w filmach Quentina Tarantino. Ten reżyser potrafi stworzyć bardzo złożone kobiety, które mogą stać się inspiracją. Skupiam się również na sposobie w jaki postacie są przedstawiane. ...
  • Filipowicz, Aleksandra (2021-08-10)
  • Osinska, Daniela (2023-05-31)
    This paper examines the women in the animated series No Game No Life and compares it to the female characters from the movie Spirited Away by Hayao Miyazaki, to find out the differences in their portrayal. For the past ...
  • Sabała, Natalia Hanna (2021-08-09)
    Praca pt:„Kobiety w Komiksie” opisuje fenomen postaci kobiecych, które goszczą, ozdabiają oraz kreują kolorowe strony komiksów. Rozdział „Definicja Komiksu” wyjaśnia czym jest komiks(co nie jest łatwe, albowiem istnieją ...
  • Maslouskaya, Katsiaryna (2021-08-27)
    Niniejsza praca magisterska porusza temat koloru i sposoby jego wykorzystania w identyfikacji wizualnej firmy. Zastosowanie odpowiednego koloru zawsze zajmowało jedno z najważniejszych miejsc w tworzeniu każdej kampanii ...
  • Stadnik, Milena (2021-08-11)
  • Jadczak, Alicja (2022-09-27)
    Pierwsze dwa rozdziały opisują kolor jako zjawisko fizyczne oparte na oddziaływaniu strumienia światła. Następnie poruszany jest temat parametrów, którymi opisujemy kolor – barwy, jasności i nasycenia. Rozdział piąty jest ...
  • Żółtowski, Artur (2021-08-09)
    Pop - art powstał na terenie Anglii zapoczątkowany dziełem brytyjskiego artysty Richarda Hamiltona zatytułowanym Co właściwie sprawia, że nasze mieszkania są tak odmienne, tak pociągające ? z 1956 roku. Dnia 6 sierpnia ...
  • Zwalińska, Halszka (2023-03-22)
    Praca opowiada o komiksie oraz o problemach społecznych i przedstawieniu ich odbiorcom w różnych formach. W tekście opisano przeprowadzone badania z użyciem krótkiego komiksu społecznego oraz ulotki dotyczące tego samego ...
  • Cholewa, Nicola (2021-09-16)
    Potrzeba komunikowania się to jedna z najbardziej podstawowych potrzeb psychicznych każdego człowieka. Wywieranie wpływu na otoczenie to jeden z podstawowych czynników rozwoju psychicznego. Niniejsza praca analizuje czym ...
  • Wisz, Maja Maria (2021-08-02)
    Praca ta ma na celu opisanie struktury koreańskiej muzyki popularnej oraz jej cech charakterystycznych. Praca skupia się na ewolucji tego gatunku muzycznego, przedstawia występujące w nim trendy oraz przytacza podobieństwa ...
  • Książek, Natalia (2022-10-26)
    Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały opisujące poszczególne wizje przyszłości autorów tekstów kultury z gatunku science fiction. Pierwszy opisuje upadek Ziemii zniszczonej przez ludzi, którzy zmuszeni są do opuszczenia ...
  • Maciejowska, Justyna (2023-03-21)
    Malarstwo towarzyszy ludzkości praktycznie od zawsze, zmieniają się tylko techniki oraz wykorzystywane do tego narzędzia. Malarstwo współczesne, cyfrowe ściśle bazuje na swoim poprzedniku – klasycznym malarstwie z ...
  • Szewczuk, Justyna (2021-08-06)
    Tematem mojej pracy jest czas i nierozerwalnie z nim związane medium, film. Zależało mi na ukazaniu konsekwencji, z jaką rozwijało się francuskie kino na przestrzeni blisko sześćdziesięciu lat, tj. od początku XX wieku ...
  • Omelko, Mateusz (2022-10-31)
    Niewiele osób grających w gry (czy to komputerowe, konsolowe czy mobilne), zdaje sobie sprawę jak rozbudowanym procesem planistycznym, mechanicznym i twórczym, jest projektowanie oraz tworzenie gier komputerowych. Za każdą ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto