Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Kostohryz, Kateryna (2023-03-20)
    Jak często państwo widzą różne formy reklam? Bardzo często. Ale nie wszystkie reklamy są widoczne i nie zawsze rozumiemy że patrzymy na reklamę. A nawet w grach komputerowych jest reklama chociaż nie każdy grać to ...
  • Pruszko, Michał (2021-08-02)
  • Stefanowska, Katarzyna (2022-10-31)
    Celem pracy jest nakreślenie potencjalnej korelacji pomiędzy grami wideo a depresją i stanami lękowymi. W tym celu tekst zawiera kilka rozdziałów, które poruszają różne, istotne dla tematu zagadnienia - począwszy od ustalenia ...
  • Khomich, Alena (2021-09-22)
    Wizualizacja jest jednym z najważniejszych elementów w produkcji gier wideo. Styl graficzny nadaje wyjątkową atmosferę oraz robi grę bardziej a trakcyjną i fascynującą. Niniejsza praca, podejmuje badania w obszarze ...
  • Rasińska, Milena (2021-09-22)
    W pierwszym rozdziale definiuję gry komputerowe i książki i omawiam ich znaczenie. Tu zwracam uwagę w szczególności na różnice w historii i technologii tych mediów i wynikające z nich różnice w ich postrzeganiu przez ...
  • Kessel, Tadeusz (2021-08-02)
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, że gry komputerowe, jako twór nowego medium, mogą być narzędziem wykorzystywanym do edukowania. Jest wiele gier, które w pierwotnym założeniu były przeznaczone do celów rozrywkowych, ...
  • Wiśniewski, Robert (2021-08-10)
  • Smoczyńska, Helena (2022-09-27)
    Praca podejmuje problematykę dotyczącą miejsca gier komputerowych w świecie sztuki, gdzie są one analizowane pod kątem artystycznym wybranych definicji. Ponadto praca bazuje na definicji Władysława Tatarkiewicza, a jako ...
  • Gry o los 
    Bidzilia, Anna (2023-05-30)
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest wróżbiarstwo, jego znaczenie psychologiczne oraz rola w sztuce, zarówno współczesnej, jak i dawnej. Próbuję w swojej pracy odpowiedzieć na pytanie, dlaczego ludzie się do niego ...
  • Kafarska, Kamila (2023-01-04)
    Niniejsza praca skupia się na dyskusji dotyczącej uznania gier komputerowych jako formy sztuki, toczącej się między środowiskiem artystycznym, a konsumentami i twórcami gier. Tekst ma za zadanie przybliżyć argumenty obu ...
  • Kornaś, Aleksandra (2021-08-02)
    W tej pracy analizuję gry wideo w kontekście sztuki i Gesamtkunstwerk. Przybliżam kontekst społeczny i historyczny, by wyjaśnić jak gry są obecnie odbierane w społeczeństwie i jakie mogą być tego przyczyny. Znajduję ...
  • Szewczyk, Marta (2021-08-11)
  • Palishchuk, Katsiaryna (2021-08-02)
    Omamy. Dzisiaj halucynacje są uważane za oznakę choroby, zaburzeń psychicznych, wszelkich odchyleń lub powstają w wyniku używania narkotyków. Wiele osób ukrywa fakt występowania u siebie halucynacji przed społeczeństwem, ...
  • Zaliwska, Małgorzata (2021-09-16)
    The aim of this dissertation is to investigate whether Hayao Miyazaki’s animated film Spirited Away can be identified as a folk tale in accordance with Propp’s classification, defined in “Morphology of the Folktale”. In ...
  • Kowalczyk, Katarzyna (2022-09-28)
    Analizując życie Henryka Tomaszewskiego, jego historię zawodową i życie osobiste, można zauważyć jak wiele doświadczeń, momentami przypadkowych, złożyło się na sukces artysty. Poznanie Eryka Lipińskiego, już na ...
  • Jarka, Marcin (2021-08-11)
    W niniejszej pracy skupiam się na jednym z artystów powiązanych z Polską Szkołą Plakatu, Henrykiem Tomaszewskim, starając się dowieść tezy, iż jego prace niosą za sobą uniwersalny, wciąż aktualny przekaz oraz do dziś ...
  • Pazik, Anna (2021-08-11)
    Moją prace postanowiłam poświęcić jednemu z najwybitniejszych twórców plakatów w Polsce, Henrykowi Tomaszewskiemu. Skupię się przede wszystkim na przybliżeniu jego twórczości jako plakacisty i ilustratora. Omówię także ...
  • Pietrzak, Wiktor (2021-09-17)
    Praca magisterska „Historia animacji na przykładzie studia Pixar” opisuje zagadnienia związane z ewolucją animacji która nastąpiła wraz z dynamicznym rozwojem technologii cyfrowych. Przybliżono tu okoliczności pierwszych ...
  • Szczurowski, Paweł (2021-08-26)
    W niniejszej pracy starałem się przedstawić ogólny zarys kanadyjskiej animacji. Celem jej powstania jest przybliżenie czytelnikowi twórców i ich licznych dzieł, od początków kina do czasów współczesnych. Duży nacisk położyłem ...
  • Kos Piotrowski, Maciej (2022-11-03)
    Praca opisuje historię animacji w Wielkiej Brytanii. Podzielona jest na kilka głównych okresów. Jest to animacja przed II Wojną Światową, gdzie przybliżona jest Historia Flagi i tacy autorzy jak Anson Dyers czy Hector ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto