Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Wysocki, Adrian (2021-08-17)
    W mojej pracy postaram się omówić poszczególne aspekty zastosowania typografii w sieci. Niektóre z podejmowanych tematów i koncepcji będą przedstawiane przy wykorzystaniu stosownych języków programowania, takich jak ...
  • Harelikava, Palina (2022-10-31)
    Praca opisuje, w jaki sposób typografia wpływa na nasze życie codzienne. Wprowadza podstawową terminologię z zakresu typografii. Opisuje, w jaki sposób ludzie postrzegają tekst w życiu codziennym i jak jest on związany ...
  • Janus, Kamil (2021-08-16)
    Tekst tworzą słowa, słowa zaś składają się z liter. Zagadnienie liternictwa jest o tyle szerokie, że poświęcają się mu artyści, tworząc wciąż nowe i doskonałe kształty liter w oparciu o przyjęte za klasycznie piękne, stare ...
  • Wiśniewska, Patrycja Joanna (2021-08-10)
    Dwa pierwsze rozdziały mają na celu przybliżenie historii mangi i ukiyo-e oraz roli jaki każdy z tych gatunków odegrał w kulturze swojej epoki. W pierwszym rozdziale przedstawione jest jak manga wpasowuje się w kulturę ...
  • Mroziński, Jan (2023-03-16)
    Film proekologiczny, złożony z linearnej animacji 2D, zrobionej przeze mnie najpierw tradycyjną techniką grafiki (ołówek, pastele, etc.), a następne przetworzoną komputerowo przy użyciu programów….i następnie przetworzonej ...
  • Smoczyńska, Natalia (2021-08-13)
  • Kalmus, Anna (2022-10-24)
    The purpose of the following thesis is to present Augmented Reality and Virtual Reality as tools for enhancing cognitive processes. The thesis statement of this work is: VR and AR technologies will improve humanities ...
  • Shelkovkina, Ilona (2021-08-27)
    System identyfikacji wizualnej jest bardzo pomocny przy budowie silnej marki. Integralną częścią identyfikacji wizualnej jest logo. Powinno ono posiadać najważniejsze cechy profesjonalnego projektu: prostotę, rozpoznawalność, ...
  • Jastrzębska, Katarzyna (2021-09-17)
    Praca skupia się głównie na opisaniu najpopularniejszych i najbardziej wpływowych uwarunkowań ludzkiej psychiki. Opisuje znaczenie na przykład kolorów i kształtów, tego jak postrzegamy świat poprzez zmysły. Następnie skupia ...
  • Fomina, Daria (2021-08-30)
    In my research paper, I am analyzing a phenomenon of cruelty and violence in video games. Firstly, I will look at well-known games from the game developer Rockstar Games, such as the GTA series and Manhunt . I will ...
  • Szykuła, Agata (2023-01-04)
    Praca Virtual tattooing- nowe media w sztuce tatuażu poświęcona jest rozwojowi sztuki tatuażu za pomocą nowych technologii wynalezionych w XXI wieku. Anna Zhilyaev (ur. 1984)1, Miron V. Krueger (ur. 1942)2 czy Marina ...
  • Miąskiewicz, Aleksandra (2021-09-21)
    Illustrated maps are a common means of conveying visual information but they are all treated as a whole. To set boundaries to the research it treats the problem of illustrated maps in the context of a city. Such maps, ...
  • Garbala, Zuzanna (2023-01-05)
    Vivienne Westwood jako projektantka i aktywistka wpłynęła znacząco na świat mody, łącząc estetykę wczesnych subkultur z motywami historycznymi i pop kulturowymi. Jej działalność została nagrodzona tytułem szlacheckim ...
  • Wójcik, Weronika (2021-09-18)
    Tematem pracy dyplomowej jest projekt wnętrza salonu prezentacyjnego magazynu Vogue edycja Polska w parterze biurowca w centrum Warszawy. Miejsce to nazwałam „Vogue Room”. Magazyn Vogue wchodzi na polski rynek z początkiem ...
  • Kravchenko, Anna (2023-03-20)
    This master’s thesis is devoted to analysing the application of virtual reality technologies to creating and performing an online VR fashion show. Virtual reality technologies appeared several decades ago and have already ...
  • Jańczuk, Gabriel (2023-05-30)
    W swojej pracy, mam zamiar wykazać, że rzeczywistość wirtualna jest prawdziwym, pełnoprawnym nowym medium. W części teoretycznej chcę opisać jak działa technologia VR, pokrótce opowiedzieć historię jej powstawania, od ...
  • Dеmydοvа, Mаrhаrytа (2023-01-04)
    W tеj prаcy przеdstаwiаmy tеοrеtycznе i tеchnοlοgicznе bаdаniа prοjеktοwаniа grаfiki kοmputеrοwеj w wirtuаlnеj rzеczywistοści (VR). Rοzpаtrzymy histοryczną część twοrzеniа rzеczywistοści wirtuаlnеj, przеаnаlizujеmy rοdzаjе ...
  • Dziechciarski, Piotr (2023-01-04)
    Niniejszy tekst stanowi próbę przedstawienia sztuki oraz technologii VR, w formie ściśle połączonego splotu dwóch nawzajem uzupełniających się materii o wspólnym iluzjonistycznym mianowniku. Cieszącym się jednocześnie ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto