Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Sztuki Nowych Mediów / Faculty of New Media Arts według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Cichy, Mateusz (2021-08-27)
    Niniejsza praca traktuje na temat zjawiska mitologizacji postaci kowboja w popkulturze. Praca ma na celu odpowiedzenie na pytanie czy i jeśli tak, to w jaki sposób przebiegała mitologizacja postaci. W pierwszym rozdziale ...
  • Burdzy, Weronika (2022-10-25)
    Niniejsza praca analizuje mechanizm mityzacji w odniesieniu do filmu Sekrety morza w reżyserii Tomma Moore’a. Rozpoczynając od zdefiniowania pojęć mityzacji oraz mitu, poprzez analizę występowania motywów mitologicznych w ...
  • Himbitskaya, Volha (2021-09-16)
    Niniejsza praca, podejmuje problematykę dotyczącą pojęcia i istoty mitu, jego wpływu na kulturę oraz specyficzne cechy białoruskiej mitologii. Mitologia miała ogromny wpływ na wszystkie aspekty życia duchowego i materialnego ...
  • Trotsiuk, Viktoriia (2022-09-29)
    Celem danej pracy pisemnej jest badanie współczesnej mody poprzez krótką wycieczkę po historii ubioru, próba zdefiniowania terminu moda jako zjawiska społecznego i jego wpływu na nasze życie. Pisząc część teoretyczną autorka ...
  • Krupka, Zuzanna (2021-08-16)
    Tematem mojej pracy jest moda lat sześćdziesiątych na przykładnie kina francuskiego, amerykańskiego brytyjskiego. Chciałam podjąć temat, jest on związany częścią praktyczną mojej pracy dyplomowej, także interesuję się ...
  • Andziak, Lena (2023-06-01)
    Celem pracy jest pokazanie mody w filmie animowanym, od jego początków do czasów współczesnych Moda, podobnie jak film animowany ulega przemianom jako zjawisko obyczajowe i element współczesnej kultury. Praca została ...
  • Zawora, Krystyna (2022-09-29)
    Proste znaki zawsze były i będą przeciwwagą dla skomplikowanego świata, który nas otacza. Współczesna grafika narodziła się, kiedy projektanci graficzni zaczęli tworzyć przejrzyste systemy i koncepcje, zamiast pokazywać ...
  • Kiełt, Krzysztof (2021-08-27)
    Praca przedstawia rozwój filozofii stylu międzynarodowego – pozwala zrozumieć skomplikowane procesy społeczne i ekonomiczne XX wieku poprzez usytuowanie nurtów w sztuce na osi czasu. Modernizm jest skomplikowanym podejściem ...
  • Vasilyeva, Darya (2021-09-16)
    The aim of this dissertation is to investigate the possibility of usage of multimedia technologies in cartography and to produce technological steps for map creation. The following thesis is divided into five chapters. The ...
  • Yadava, Ravi (2021-08-17)
    Szukając inspiracji do napisania pracy licencjackiej, przeglądałem domową biblioteczkę. Od razu rzuciły mi się w oczy dwie grube książki o jasnych, choć już podniszczonych okładkach. „Historia Indii” Jana Kieniewicza i ...
  • Yanush, Yehor (2022-09-29)
    Pomysł na projekt mojej części praktycznej powstał dzięki mojemu zainteresowaniu modelowaniem 3D. Od samego dzieciństwa różne gry oraz filmy rozwijały moje myślenie kreatywne. Ciągłe wymyślałem historie, światy i postacie, ...
  • Walczak, Jacek (2021-08-09)
    Przechwytywanie ruchu (mocap) pojawiło się już dość dawno i można je zobaczyć w niemal każdym filmie z elementami CG, a także prawie w każdej grze wideo. To, co kiedyś było niezwykle kosztowną procedurą, wymagającą ogromnej ...
  • Buialo, Anastasiia (2021-08-11)
    In 1923 Laszlo Moholy-Nagy stated that “typography is a tool of communication”. Decades after the golden age of Bauhaus, graphic design theorists and practitioners agreed on the naming of their field being outdated, and ...
  • Kolontai, Yurii (2021-08-30)
    The science fiction genre is one of the most popular and most diverse genres in literature. Even though it is a literary genre praising the expression of human ingenuity in science and technology and its consequences, ...
  • Krainik, Kateryna (2021-08-19)
  • Nowaczek, Justyna Magdalena (2021-08-18)
  • Grupińska, Julia (2021-08-26)
    Niniejsza praca skupia się na zagadnieniu wykorzystywania symboliki i motywów chrześcijańskich w produkcjach animowanych zarówno krótko- i pełnometrażowych, jak i serialach, niezależnie od kraju produkcji. Tekst dotyczy ...
  • Gołębiowska - Zacny, Paula (2021-08-16)
    W swojej pracy próbowałam pokazać, że wpływy sztuki japońskiej w malarstwie Olgi Boznańskiej, zarówno w okresie monachijskim jak i paryskim były widoczne. Jest to zagadnienie bardzo istotne, ponieważ pozwala na dokładniejszą ...
  • Krajewska, Emilia (2023-03-20)
    Niniejsza praca poświęcona jest motywom słowiańskim zawartym w grze komputerowej Wiedźmin 3: Dziki Gon, wydanej w 2015 roku przez polskie studio CD Projekt Red. W pracy podjęto próbę odpowiedzenia na pytanie, jaki obraz ...
  • Węgiel, Magdalena (2021-08-18)

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto