Repozytorium PJATK

Wirtualna rzeczywistość jako element advergames – studium przypadku

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Śliwiński, Radosław
dc.date.accessioned 2013-06-02T17:03:12Z
dc.date.available 2013-06-02T17:03:12Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-89244-87-1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/78
dc.description Conference proceedings pl_PL
dc.description.abstract W artykule zostanie zaprezentowana praktyka, możliwości oraz zastosowania wirtualnej rzeczywistości jako elementu gier typu advergames. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartofseries Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce;
dc.subject advergames pl_PL
dc.subject gry pl_PL
dc.subject wirtualna rzeczywistość pl_PL
dc.subject virtual reality pl_PL
dc.subject Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science pl_PL
dc.title Wirtualna rzeczywistość jako element advergames – studium przypadku pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto