dc.contributor.author |
Śliwiński, Radosław |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-02T17:03:12Z |
|
dc.date.available |
2013-06-02T17:03:12Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-87-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/78 |
|
dc.description |
Conference proceedings |
pl_PL |
dc.description.abstract |
W artykule zostanie zaprezentowana praktyka,
możliwości oraz zastosowania wirtualnej rzeczywistości
jako elementu gier typu advergames. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
advergames |
pl_PL |
dc.subject |
gry |
pl_PL |
dc.subject |
wirtualna rzeczywistość |
pl_PL |
dc.subject |
virtual reality |
pl_PL |
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.title |
Wirtualna rzeczywistość jako element advergames – studium przypadku |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |